مقایسه‌ عجیب بازیکن منچستریونایتد با مارادونا، مسی و روبن!

یکی از اسطوره‌های منچستریونایتد، آنتونی را با بزرگان دنیای فوتبال مقایسه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وس براون معتقد است که ضربات پای چپ آنتونی، وینگر منچستریونایتد، با لیونل مسی، دیگو مارادونا و آرین روبن قابل مقایسه است.

وینگر برزیلی از زمان انتقال ۸۵ میلیون پوندی (۹۵ میلیون دلاری) خود از آژاکس به اولدترافورد، انتظارات را بالا برده است. آنتونی با گلزنی مقابل آرسنال، منچسترسیتی و اورتون به نخستین بازیکنی تبدیل شد که در سه بازی اول خود در لیگ برتر برای شیاطین‌سرخ گلزنی کرده است. این بازیکن ۲۲ ساله در سمت راست زمین بازی می‌کند، اما تمایل دارد به عنوان مهاجم هدف نیز انجام وظیفه کند و به دنبال روزنه‌هایی برای شوت‌زنی با پای چپ خود باشد و حالا براون مدافع سابق یونایتد را بر آن داشت تا او را با سه اسطوره دنیای فوتبال مقایسه کند.

او گفت: پای چپ آنتونی همانند مسی و مارادونا است! او مهارت بسیار خوب و خونسردی فوق‌العاده‌ای دارد، شما می‌دانید که قرار است چگونه حرکت کند و ضربه بزند، اما بسیاری از بازیکنان نمی‌توانند او را متوقف کنند. آرین روبن احتمالاً بهترین فرد برای مقایسه با آنتونی است، روبن به ندرت ضرباتش به خطا می‌رفت و متوقف می‌شد، اما از کاری که انجام می‌دهد مطمئن است.

آنتونی قبلاً با قدرت پای چپ توانسته است بسیاری را شیفته خود کند، اما برخی از منتقدان معتقد هستند که حرکات او بسیار قابل پیش‌بینی است و این یک نقطه ضعف برای یونایتد است. پل اسکولز، اسطوره باشگاه، بازیکن برزیلی را یک ستاره نامید و حتی اریک تن هاخ‌، سرمربی تیم اعتراف کرد که این بازیکن اهل آمریکای جنوبی می‌تواند سطح خود را به گونه‌ای بالا ببرد که بتواند از هر دو پایش استفاده کند.

این وینگر در صورتی که امشب در لیگ اروپا بازی مقابل شریف را از ابتدا آغاز کند، به دنبال گلزنی برای تیم تن هاخ خواهد بود.

کد خبر 615171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.