چلسی بازیکن سابق خود را استخدام کرد!

باشگاه چلسی، جو شیلدز را به عنوان مدیر جدید جذب و استعدادیابی بازیکنان‌ جوان و آینده‌دار، منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از انتصاب لارنس استوارت به عنوان مدیرفنی، وی چلسی شیلدز را به عنوان مدیر جذب و استعدادیابی منصوب کرد. شیلدز پس از تکمیل کارهای جدایی از ساوتهمپتون، به این تیم ملحق می‌شود.

تاد بولی مالک آبی‌ها، از زمان خرید چلسی در تابستان، به دنبال انجام تغییرات گسترده بوده و بسیاری از کارکنان جدید را در پست‌های کلیدی منصوب کرده است، از جمله جذب گراهام پاتر که تنها چند هفته پس از آغاز فصل به عنوان سرمربی، جانشین توماس توخل شد.

بهداد اقبالی، مالک شرکت بولی و مالک مشترک او در خرید چلسی، به وب سایت چلسی گفت: جو، یکی دیگر از بازیکنان فوق‌العاده و سابق چلسی است و از حضور او در هیئت مدیره هیجان‌زده هستیم. یک برنامه روشن داریم و یک برنامه مدرن را اتخاذ می‌کنیم که فلسفه محور و متمرکز بر استعدادهای نوظهور و بزرگ خواهد بود، در حال جمع‌آوری یک تیم مدیریتی فوق‌العاده و مشارکتی هستیم که مشتاق ایجاد یک تیم پایدار و برنده هستند. جو، سابقه و درک خوبی از فوتبال و استعدادهای در حال ظهور دارد. می‌دانیم که یک رهبر قوی دیگر در تیم داریم که در ساختن و سازمان دادن باشگاه خود کمک می‌کند.

آبی‌ها با انتصابات اخیر با هدف کمک به پیشرفت باشگاه در خارج از زمین، به آینده می‌نگرند. بازی بعدی چلسی در لیگ برتر، مقابل باشگاه قدیمی پاتر، یعنی برایتون است در حالی که آنها هفته آینده نیز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دینامو زاگرب قرار خواهند گرفت.

کد خبر 615169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.