زیدان منتظر تیم ملی فرانسه است!

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال فرانسه‌ و باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که زیدان رویای حضور روی نیمکت سرمربیگری خروس‌ها را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیری هانری معتقد است که زین الدین زیدان منتظر سرمربیگری در تیم ملی فرانسه است و برنامه‌ای برای حضور در باشگاه سابقش یوونتوس، ندارد.

یوونتوس شب گذشته، برای نخستین بار در ۹ سال گذشته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود نکرد و همین اتفاق، فشار زیادی را بر سرمربی تیم، ماسیمیلیانو آلگری وارد کرد. سرمربی ایتالیایی به شدت ضعیف عمل کرده و بانوی پیر در رده هشتم سری آ قرار گرفته است و موجب شد برخی از هواداران درخواست کنند که زیدان جایگزین او شود. هانری با این تصور مخالف است و پیشنهاد کرده است که هم تیمی سابقش در فرانسه، باید برای کار در تیم ملی تلاش کند.

هانری پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا، در صحبت با CBS Sports گفت: "زیزو (زیدان) قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و ثابت کرد که می‌تواند (به باشگاهی مانند یوونتوس) برود. او ثابت کرده است که می‌تواند در یک باشگاه بزرگ کار کند. فکر می‌کنم او منتظر تیم ملی (فرانسه) است. فکر نمی‌کنم او به آنجا (یوونتوس) برود. زیدان با رئال مادرید سه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد. او به باشگاه‌های زیادی پیوند خورده است، اما فکر نمی‌کنم زیزو بخواهد در رده باشگاهی کار کند، هرچند که من فقط پیش‌بینی می‌کنم؛ شاید هم می‌خواهد این کار را انجام دهد، با این حال می‌توانم بگویم که او تنها منتظر تیم ملی است و این کاملاً منطقی است.

زیدان اخیراً گفته بود که به بازگشت به مربیگری نزدیک است، او از زمان ترک رئال‌مادرید در ماه مه ۲۰۲۱، بیکار بوده است، اما جزئیات بیشتری را فاش نکرد. زیزو به خبرنگاران گفت که باید منتظر بمانند تا ببینند چه اتفاقی برایش می‌افتد.

تنها زمان مشخص می‌کند که زیدان در نهایت به کدام تیم می‌رود در حالی که پاری سن ژرمن به عنوان یک مقصد بالقوه برای او در نظر گرفته می‌شود.

کد خبر 615168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.