تراکتور تبریز یک _ ملوان بندرانزلی یک/ قوهای سپید سد راه تراکتور در تبریز

تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ‌برتر به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز _پنج‌شنبه پنجم آبان‌ماه_ از ساعت ۱۵ تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید سردار سلیمانی (یادگار امام تبریز) به‌مصاف یکدیگر رفتند و در پایان، یازدهمین بازی این دو تیم در فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر با تساوی یک بر یک به پایان انجامید.

قضاوت این دیدار برعهده کوبل‌داوری سیدمهدی سیدعلی (داور وسط)، آرمان اسعدی (کمک‌داور اول)، هیوا بهمنی (کمک‌داور دوم) و محمدباقر پورباقر (داور چهارم) و همچنین مسعود مرادی ناظر داوری بازی بود.

تک‌گل تراکتور تبریز را محمد آقاجان‌پور در دقیقه ۲۹ روی ارسال توپ از نقطه‌کرنر به‌ثمر رساند و در ادامه، سجاد بازگیر با گل‌کردن پنالتی به‌دست آمده انزلی‌چی‌ها در دقیقه ۴۰، تیمش را به بازی برگرداند.

در نیمه‌دوم گلی میان دو تیم رد و بدل نشد تا بازی نه‌چندان جذاب و پر موقعیت شاگردان مازیار زارع و قربان بردیف با تساوی همراه شود. ملوان با کسب یک‌امتیاز خانگی شش امتیازی شد و موقتاً با تفاضل‌گل بیشتر بالاتر از صنعت‌نفت آبادان در جایگاه پانزدهم جدول قرار گرفت؛ تراکتور نیز به پانزدهمین امتیاز خود رسید تا در رده ششم جدول قرار بگیرد.

ملوانی‌ها پس از پایان بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در هفته دوازدهم لیگ‌برتر، میزبان سپاهان اصفهان خواهند بود و تراکتور نیز در تهران برابر پیکان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 615164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.