معضلات مسکن مهر شاهین‌شهر رفع شود

رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر گفت: از ۱۰ سال پیش تاکنون ۵۰ هزار نفر جمعیت به شاهین‌شهر اضافه شده، اما هنوز مسکن مهر شاهین‌شهر از نظر خدمات بهداشتی، رفاهی و آموزشی در شرایط بحرانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهرام عمویی امروز _پنجشنبه پنجم آبان‌ماه_ در جلسه شورای اداری و فعالان اقتصادی شهرستان شاهین‌شهر و میمه که با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی برگزار شد، اظهار کرد: این شهر با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر از مراکز صنعتی و دولتی حقوق خود را به موقع دریافت نمی‌کند، عوارض آلایندگی به درستی پرداخت نمی‌شود. لازم است اگر نمی‌توانند این عوارض را پرداخت کنند، از ورود جمعیت مهاجر به این شهر جلوگیری کنند، ظرفیت شاهین‌شهر تکمیل شده است و باید توجه داشته باشیم، اگر نیازمندی‌های اولیه را نتوانیم تأمین کنیم به مردم ظلم کرده‌ایم.

وی افزود: از ۱۰ سال پیش تاکنون ۵۰ هزار نفر جمعیت به شاهین‌شهر اضافه شده، اما هنوز مسکن مهر شاهین‌شهر از نظر خدمات بهداشتی، رفاهی و آموزشی در شرایط بحرانی است.

رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر گفت: شاهین‌شهر در برقراری ثبات امنیتی همواره در رتبه‌های آخر قرار داشته است، زیرا بسیاری از ساکنان این شهر مهاجران هستند. با وجود نرخ زاد و ولد پایین در این شهر جمعیت همواره رو به افزایش است. به رغم تلاش‌های شبانه‌روزی مدیریت شهری، همواره شهرداری شاهین‌شهر با بدهکاری‌هایی مواجه است.
این شهرستان ۹۰۰ میلیارد تومان طلب از پالایشگاه و سایر صنایع آلاینده دارد که مدت‌ها است پرداخت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: لازم است جمعیت معترض از اغتشاشگران در شاهین‌شهر جدا شوند. باید این جسارت را داشته باشیم که در مقابل مردم پاسخگو باشیم. اگر فضایی برای مطالبه‌گران فراهم شود می‌توان اغتشاشگران را شناسایی کرده و امنیت را در شهر برقرار کرد.

کد خبر 615153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.