مهم‌ترین مشکلات صنایع و فعالان اقتصادی شاهین‌شهر

فرماندار شاهین شهر گفت: معضلات کارگری در حوزه صنایع از جمله مهم‌ترین مشکلات این شهرستان بوده که نیازمند همراهی بانک‌ها در ارائه تسهیلات است. فشار مالیاتی در این شهرستان بر صنایع وجود دارد که باید برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمدرضا کاظمی عصر امروز _پنجشنبه پنجم آبان‌ماه_ در جلسه شورای اداری و فعالان اقتصادی شهرستان شاهین‌شهر و میمه که با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان شاهین شهر و میمه با پنج هزار کیلومتر مربع مساحت دارای دوبخش مرکزی، شش شهر و ۲۷۹ هزار نفر جمعیت است. این شهرستان رتبه اول شهرنشینی و مهاجر پذیری، تعداد انواع دام سبک، فعالیت‌های کشتارگاهی و ارسال کالا به استان‌های همجوار را دارد.

وی افزود: معضلات کارگری در حوزه صنایع از جمله مهم‌ترین مشکلات این شهرستان بوده که نیازمند همراهی بانک‌ها در ارائه تسهیلات است. فشار مالیاتی در این شهرستان بر صنایع وجود دارد که باید برطرف شود.

فرماندار شاهین‌شهر گفت: اصلاح قانون برای تقسیط بدهی بخشی از واحدهای تولید، کاهش سود فروش و تعدیل ضرایب مالیاتی، تمدید ضریب کاهشی کارخانه‌های سنگ‌بری، ضوابط سختگیرانه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات و درخواست و صنایع سنگین، عدم استقبال از طرح تسهیلات سرمایه ثابت، گوشه‌ای از مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان است.

کد خبر 615138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.