ساخت اپلیکیشن ماندگار برای آموزش‌های مجازی/لزوم حمایت از مهارت‌های دانش‌بنیان

مدیرعامل همایش‌ها و نمایشگاه‌های موسسه چهره‌نگاران ماندگار شرقی با اشاره‌ به لزوم حمایت از مهارت‌های دانش‌بنیان، گفت: طی سه سال متمادی، پژوهش های لازم انجام و ماحصل آن تبدیل به یک اپلیکیشن به نام «ماندگار» شد که به راحتی می توان کلاس ها را به صورت مجازی در آن برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل شصتی امروز _پنجشنبه پنجم آبان‌ماه_ در مراسم اختتامیه جشنواره تولید محتوای مهارتی، اظهار کرد: مؤسسه ماندگار از سال ۱۳۹۱ تأسیس شد و از ابتدا، مبنای کار آن استادمحوری و مربی‌محوری بود که یک اصل اساسی است و در هر آموزشی باید به آن توجه داشت. همه فعالیت‌های این مؤسسه در این راستا بود که مربیان دلسوز و پرتلاش در حوزه آموزش شناسایی و در سطح کشوری معرفی شوند.

وی افزود: در ابتدای فعالیت این مؤسسه، اصلی مبنی بر اصل تهرانیسم وجود داشت و به این معنی بود که هر فردی باید ادعا و ایده خود را ابتدا در تهران پیاده می‌کرد که شرایط بسیار داشت و دارای چارچوبی انحصاری بود، اما با تلاش‌های انجام شده این انحصار و چارچوب شکسته شد.

مدیرعامل همایش‌ها و نمایشگاه‌های مؤسسه چهره‌نگاران ماندگار شرقی تصریح کرد: این مؤسسه همایش‌های تخصصی را در سطح استان اجرا و به نمایشگاه‌های تخصصی در سطح استان ورود پیدا کرد. همچنین مربیان، مدیران و فعالان حوزه آموزش‌های دولتی و آموزشگاه‌های آزاد توسط این شرکت گردآوری و به عموم جامعه شناسانده شدند. بسیاری از افراد، از خدمات فنی‌وحرفه‌ای در ۱۱ سال پیش آشنا نبودند و بسیاری افراد به گمراه می‌رفتند.

برگزاری همایش‌های مشترک با استان‌های دوردست

وی اضافه کرد: درپی فعالیت‌های این مدت مؤسسه، در همایش‌ها مربیان زبده و فعالی شناسایی شدند و همایش‌هایی در استان اصفهان، استان‌های همجوار و حتی استان‌های دوردست نیز استان گیلان و اردبیل به صورت مشترک برگزار شد. زمانی که در این همایش‌ها اعلام می‌شود که مربیان از مربیان استان اصفهان هستند، شاهد استقبالی شایسته بودیم.

شصتی ادامه داد: طی هشت سال متمادی با شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان قراردادی منعقد شد که درپی آن فضاهای نمایشگاهی در اختیار آموزشگاه‌ها قرار می‌گرفت. آزمایشگاه‌های متعددی از این وضعیت کمال استفاده را بردند و هنرجویان بسیار زیادی را جذب کردند.

وی با بیان اینکه همه کشورهای اروپایی و آمریکایی طی سالیان گذشته به اهمیت موضوع آموزش مجازی پی برده بودند و دانشگاه‌های معروف دنیا به صورت مجازی پذیرش دانشجو داشتند، گفت: خوشبختانه تیم فنی ماندگار نیز طی سه سال همه‌گیری بیماری کرونا در این راستا فعالیت‌های خوبی داشته است.

لزوم وجود همکاری برای ارتقای اپلیکیشن ماندگار

مدیرعامل همایش‌ها و نمایشگاه‌های مؤسسه چهره‌نگاران ماندگار شرقی ادامه داد: طی سه سال متمادی، پژوهش‌های لازم انجام و ماحصل آن تبدیل به یک اپلیکیشن به نام «ماندگار» شد که به راحتی می‌توان کلاس‌ها را به صورت مجازی در آن برگزار کرد. این اپلیکیشن بازخورد نسبتاً خوبی داشت اما جای ارتقای بسیاری دارد. همکاری برای ارتقای این اپلیکیشن باید بیش از پیش باشد تا به نحو شایسته در اختیار افراد قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از مهارت‌ها و مؤسسه‌های دانش‌بنیان، خاطرنشان کرد: در جشنواره تولید محتوای مهارتی، حدود ۶۰ مربی و مدیر شایسته دولتی و آزاد هم‌راستا بودند و آثار خود را برای جشنواره ارسال کردند و به علت محدودیت‌ها از بین ۶۰ نفر شرکت کننده ۱۱ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

کد خبر 615113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.