پلتفرم ادیوری چه کمکی به کسب‌وکارها می‌کند؟ 

این روزها، موبایل از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و تعداد کاربران برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

به همین خاطر، تبلیغات در اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که بر بستر موبایل اجرا می‌شوند، به یکی از پربازده‌ترین انواع تبلیغات تبدیل شده است؛ بنابراین شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف باید از این فرصت و جامعه آماری مناسب به‌منظور معرفی برند خود استفاده کنند.

پلتفرم‌های گوناگونی فرایند تبلیغات در اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی را انجام می‌دهند که یکی از شناخته‌شده‌ترین آن‌ها، ادیوری است. در این مقاله، ادیوری را معرفی و مزایای استفاده از آن برای تبلیغ در اپلیکیشن‌های مختلف را بیان می‌کنیم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید تا بدانید این پلتفرم چه کمکی به کسب‌وکار شما می‌کند.

ادیوری چیست؟

یکتانت به‌عنوان بزرگ‌ترین رسانه در نمایش تبلیغات آنلاین کشور، در سال ۹۹ با هدف نمایش تبلیغات در موبایل برای صاحبان اپلیکیشن، پلتفرم ادیوری را راه‌اندازی کرد. این پلتفرم به‌صورت اختصاصی وظیفهٔ تبلیغات در اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی را برعهده دارد و انواع تبلیغات از جمله بنری، همسان و ویدئویی را برای این رسانه‌ها تامین می‌کند.

به‌طور کلی، هدف از راه‌اندازی پلتفرم ادیوری، از یک سو ایجاد کمپین‌های پربازده و هدفمند بر بستر اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی از طریق بررسی کاربران برنامه و از سوی دیگر درآمدزایی بیشتر برای صاحبان اپلکیشن‌هاست؛ بنابراین هم توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی و هم کسانی که تمایل به دیده‌شدن برندشان دارند، می‌توانند از خدمات این پلتفرم بهره‌مند شوند.

مزایای استفاده از ادیوری برای تبلیغ در اپلیکیشن‌ها

در حال حاضر، پلتفرم‌های گوناگونی وجود دارند که فرایند تبلیغ در اپلکیشن‌ها و برنامه‌های موبایلی را انجام می‌دهند؛ با این حال، چرا باید از ادیوری برای تبلیغ برند و کسب‌وکارمان استفاده کنیم؟

ادیوری به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های یکتانت از جامعه‌ٔ آماری مناسبی برخوردار است. این موضوع یکی از مهم‌ترین نقاط قوت آن نسبت به سایر رقبا است. علاوه بر این، این پلتفرم از مزایای متعدد دیگری هم برخوردار است که می‌تواند درآمد شما را از تبلیغات در اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی به بیشترین حد ممکن برساند. برخی از این مزایای ادیوری به شرح ذیل هستند:

نمایش هوشمند تبلیغات

بدون شک، زمانی نرخ بهره‌وری تبلیغات بهینه خواهد شد که در جای صحیح خود انجام گیرد. برای مثال، اگر ابزاری مناسب برای افراد سالمند را در بستر یک بازی موبایلی کودک و نوجوان تبلیغ کنید، بدترین نتیجهٔ ممکن را به دست می‌آورید. حال در صورتی که تبلیغ همین ابزار را در یک اپلیکیشن مربوط به افراد سالمند نمایش دهید، احتمال موفق‌شدنتان بسیار بیشتر است.

ادیوری با وجود بیش از هزاران کمپین تبلیغاتی، بهترین تبلیغ را با توجه به اپلیکیشن شما و کاربرد آن، در جایگاه‌هایی مناسب نمایش می‌دهد؛ این‌گونه نتایج حاصل از تبلیغات به بالاترین حد ممکن می‌رسد و بازدهی تبلیغتان بهینه خواهد شد. دلیل آن هم مشاهده تبلیغ توسط کاربرانی است که بیشترین ارتباط را با کسب‌وکار شما دارند و احتمال تبدیل‌شدنشان به مشتری، بسیار زیاد است.

پلتفرم ادیوری چه کمکی به کسب‌وکارها می‌کند؟ 

ارائه آمار دقیق و جزئی

تبلیغات همیشه راه مناسبی برای معرفی برند و کسب‌وکارهای مختلف است؛ با وجود این، فقط نمایش تبلیغ کافی نیست و باید مدام نتایج حاصل از آن را بررسی کنید. این‌گونه می‌توانید از نقاط قوت و ضعف تبلیغتان آگاه شوید و با بهینه‌سازی آن‌ها، درصد تبدیل بازدیدکننده به مشتری را افزایش دهید.

از جمله مزایای مهم ادیوری، ارائه آمار دقیق و جزء‌به‌جزء از تبلیغ شما است. این پلتفرم آمار دقیقی در رابطه با درآمد، بازدید، کلیک به تفکیک جایگاه، پلتفرم و بازه‌های زمانی مختلف را ارائه می‌دهد؛ بنابراین تبلیغ‌دهنده‌ها و صاحبان اپلیکشن‌ها و بازی‌های موبایلی، با استفاده از این آمار می‌توانند به ترتیب تبلیغات و فضاهای تبلیغاتی اپلیکیشن خود را بهینه کنند و درآمدشان را افزایش دهند.

پلتفرم ادیوری چه کمکی به کسب‌وکارها می‌کند؟ 

تبلیغات و کمپین‌های تبلیغاتی متنوع

پلتفرم ادیوری امکان استفاده از انواع تبلیغ همسان، بنری، بینابینی، ویدئوی جایزه‌ای و سایر موارد این چنینی را در کمپین‌های مختلف فراهم کرده است؛ از این رو تبلیغ‌دهنده‌ها می‌توانند برای تبلیغات در اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی از متناسب‌ترین نوع تبلیغ استفاده کنند. از طرف دیگر، توسعه‌دهندگان هم می‌توانند برای افزایش درآمدشان، بهترین تبلیغات را برای فضاهای موجود در اپلیکیشن خود ارائه دهند.

این‌ها برخی از مهم‌ترین مزایای ادیوری هستند که خیال شما را از بازدهی تبلیغات، راحت می‌کنند.

از ادیوری برای معرفی برندتان استفاده کنید

تعداد کاربران برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی مدام در حال افزایش است و هر کسب‌وکاری که این بستر مناسب تبلیغات را نادیده بگیرد، از رقبا عقب خواهد ماند؛ از این رو باید با کمک یک پلتفرم مناسب، از این فضا استفاده و برندتان را معرفی کنید. ادیوری با تبلیغات در اپلیکیشن‌ها و بازی‌های موبایلی، این کار را به‌خوبی برای شما انجام می‌دهد؛ پس اگر تاکنون با این پلتفرم آشنایی نداشته‌اید، وقت آن است که به آن سری بزنید.

کد خبر 615101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.