محقق نشدن وعده‌های شهرداری همدان در خصوص پروژه‌های عمرانی

عضو شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه از عملکرد شهرداری در رابطه با افتتاح پل غدیر همدان رضایت‌بخش نیست، گفت: افتتاح پل غدیر برای دومین‌ بار نیز محقق نشده و این موضوع سبب نارضایتی شهروندان شده است.

مهدی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه از عملکرد شهرداری در رابطه با افتتاح پل غدیر همدان رضایت‌بخش نیست، اظهار کرد: افتتاح پل غدیر برای دومین بار نیز محقق نشده و این موضوع سبب نارضایتی شهروندان شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در خصوص اعلام زمان بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی کوتاهی کرده است، ادامه داد: شهرداری اعلام کرده بود که در شهریور ۱۴۰۱ پل غدیر افتتاح می‌شود، در حالی که این موضوع محقق نشد، سپس شهردار در جلسه‌ای عنوان کرد که این پروژه در اربعین افتتاح می‌شود که این بار نیز محقق نشد، نحوه عملکرد شهرداری شهروندان را به وعده‌های مدیریت شهری بی‌اعتماد کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به جدی نگرفتن مطالبات شورای ششم شهر از سوی شهرداری، گفت: شهرداری حاضر نیست به صورت مکتوب پاسخ آزمایش بتن‌های پروژه غدیر را تحویل دهد و در این خصوص ابهاماتی وجود دارد که باید رفع شود.

وی در خصوص بهره‌برداری از پل شهید همدانی، تصریح کرد: اگر شهرداری به وعده‌های خود عمل کند، پل شهید همدانی باید در ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ افتتاح شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

کد خبر 615089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.