نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری تهران افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از افتتاح نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری در دهمین شنبه «امید و افتخار» خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، مهدی عزیزی، با اشاره به افتتاح نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری در شنبه «امید و افتخار» پیش‌رو، اظهار کرد: این پروژه سبب می‌شود تا ۷۵ تن زباله در مناطق پنج، ۲۱ و ۲۲، توسط این مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری مدیریت شود.

وی با بیان اینکه هدف اصلی احداث نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری، جداسازی حداکثری پسماند با ارزش، از مبدأ است، گفت: همچنین کاهش میزان تردد و حمل زباله به میزان حداقل ۱۰ درصد در مسیر حمل به سمت آرادکوه یکی دیگر از اهداف این طرح است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه با راه‌اندازی مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری، کاهش حداکثری فعالیت زباله‌گردان رخ می‌دهد، افزود: این پروژه یک مدل موفق است تا زباله‌گردان کاهش پیدا کنند.

وی از افتتاح ۵۵ غرفه جدید بازیافت در سطح شهر خبر داد و افزود: همزمان با افتتاحیه این مرکز، ۵۵ غرفه با موضوع بسته‌های تشویقی برای مشارکت شهروندان نظیر پسماند، گلماند، هایپر پسماند، بیمه پسماند و ورزش ماند مورد بهره‌برداری رسمی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 615085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.