همان بهتر که حذف شدیم!

پدری اعتراف کرد که بارسلونا پس از حذف از این رقابت‌ها، به‌اندازه کافی برای حضور در لیگ قهرمانان خوب نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیروزی اینتر مقابل ویکتوریا پلژن، باعث شد بارسلونا برای دومین فصل متوالی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف شود. آبی‌اناری‌ها در این فصل تنها یک پیروزی از پنج بازی خود در این رقابت‌ها کسب کرده‌اند و اکنون محکوم به حضور در لیگ اروپا هستند. ناکامی بارسا با باخت سه بر صفر در خانه مقابل بایرن مونیخ تکمیل شد و «پدری» پس از بازی هیچ بهانه‌ای نداشت.

پدری هافبک بارسا به مووی‌استار گفت: «این یک شکست بد است، بارسا باید از گروه خارج شود زیرا ما مستحق ادامه حضور در لیگ قهرمانان اروپا نبودیم. ما تیم بسیار جوانی هستیم، و فضای زیادی برای پیشرفت داریم، خریدهای بزرگی انجام دادیم، اما برای رقابت در لیگ قهرمانان برای ما کافی نبود و این یک ناامیدی بزرگ است. ما چیزهای زیادی باید یاد بگیریم، اما باید از خود انتقاد کنیم. درست است که در مونیخ مستحق باخت نبودیم، در میلان هم چند مشکل وجود داشت، اما بعد از دیدن اتفاقات دیشب، مشخص شد که ما برای رقابت در لیگ قهرمانان آماده نیستیم.»

نه تنها حذف برای بارسا در زمین، بلکه خارج از آن نیز یک فاجعه است. این نتیجه، غول‌های اسپانیایی را در مشکلات مالی عمیق‌تری فرو می‌برد، زیرا طبق گزارش‌ها، هیئت مدیره بودجه این فصل را به شکلی برنامه‌ریزی کرد تا ژاوی تیمش را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برساند.

آبی‌اناری‌ها امیدوارند ناامیدی ناشی از حذف در لیگ قهرمانان اروپا را از بین ببرند و در تاریخ بیست‌ونهم اکتبر که در لالیگا میزبان والنسیا هستند، پیروز شوند.

کد خبر 615078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.