شهردار مطرح کرد: لزوم تحقق شهر هوشمند قم

شهردار قم با بیان اهمیت شهر و شهروند هوشمند، گفت: باید اقدامات برای افزایش خدمات الکترونیکی افزایش یابد و با توجه به اهمیت این موضوع، ارکان مختلف شهرداری پیشگام باشند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در بازدید از منطقه سه شهرداری، با اشاره به اهمیت بایگانی الکترونیکی پرونده‌ها، اظهار کرد: تمام اسناد و سوابق پرونده‌ها باید اسکن و بایگانی شود و پایش پرونده‌ها به‌روز باشد تا بتوان خدمات بهتری به شهروندان ارائه کرد.

وی با اشاره به ارتقای سیستم سرا ۸ در حوزه شهرسازی، افزود: در این نرم‌افزار شاهد ارتقا و حذف بعضی فرایندها و بهبود شرایط شبکه و اتصال بهینه‌تر خواهیم بود.

شهردار قم با اشاره به اهمیت شهر و شهروند هوشمند، تصریح کرد: باید اقدامات برای افزایش خدمات الکترونیکی افزایش یابد و با توجه به اهمیت این موضوع، ارکان مختلف شهرداری پیشگام باشد.

وی با تأکید بر اهمیت نظافت و آراستگی محیط اداری ادامه داد: باید تغییر در ساختار اداری در بخش‌های مختلف به‌منظور رفع محدودیت‌ها انجام شود تا بتوان خدمات بهتری به شهروندان ارائه کرد.

سقائیان‌نژاد با اشاره به ویژگی منطقه سه شهرداری قم به‌عنوان یکی از ورودی‌های اصلی شهر، افزود: باید سرویس‌های بهداشتی و موارد خدماتی در کمپ‌ها و بوستان‌های این منطقه همواره در آمادگی باشد.

وی با بیان اینکه باید صدور کمی و کیفی فیش نوسازی مورد توجه باشد و برای افزایش وصول آنها نیز برنامه‌ریزی داشت، گفت: علل سوانح رانندگی باید در تعامل با پلیس راهور مورد بازنگری قرار گیرد.

کد خبر 615076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.