از نشان تجاری باشگاه فرهنگی‌ورزشی سپاهان رونمایی شد

آیین رونمایی از نشان تجاری باشگاه فرهنگی‌ورزشی سپاهان اصفهان با حضور جمعی از مربیان و بازیکنان طلایی‌رنگ در مجموعه ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز _پنجشنبه پنجم آبان‌ماه_ در مجموعه ورزشگاه نقش‌جهان، آئین رونمایی از نشان تجاری باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان با حضور حمیدرضا فولادگر مشاور وزیر اقتصاد، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان، ژوزه موریس سرمربی، رضا فتاحی سرپرست و سیدمحمدرضا حسینی، امید نورافکن، جلال‌الدین علی‌محمدی و سیدمحمد کریمی بازیکنان تیم فوتبال سپاهان، بالسا رادولوویچ سرمربی تیم والیبال سپاهان، رسول جزینی سرمربی تیم کشتی سپاهان، مربیان و بازیکنان تیم‌های هندبال و والیبال بانوان سپاهان، محمد سواری، هادی جعفری، ابراهیم لووینیان، کبیر بولو و همچنین مجید بصیرت بازیکنان سال‌های دور سپاهان در جام باشگاه‌های جهان و جمعی از مدیران و پیشکسوتان سپاهان برگزار شد.

سپاهان تمام اصول FIFA و AFC برای کسب مجوز حرفه‌ای را دارد

محمدرضا ساکت در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امروز یکی از اهداف باشگاه حرفه‌ای سپاهان به‌همت همکاران در قالب الگوهای حرفه‌ای به سمع‌ونظر جامعه ورزش خواهید رسید، لازم است بگویم مجوز حرفه‌ای و کسب استانداردهای مدیریتی، الزام‌های متعددی از جمله اداری، ساختاری، حقوقی، ورزشی و بازاریابی دارد، این‌ها پنج اصلی است که FIFA و AFC در قالب مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های کل دنیا تعیین کرده‌اند و ما نیز در ایران همیشه اولین باشگاهی هستیم که این مجوز را کسب می‌کنیم.

برگزاری آیین رونمایی از نشان تجاری باشگاه فرهنگی‌ورزشی سپاهان

وی در ادامه با تاکید بر ملزومات باشگاه‌ها برای کسب مجوز حرفه‌ای افزود: یکی از اصول اساسی کسب مجوز حرفه‌ای، درآمدهای پایدار، حضور در عرصه‌های بازاریابی، مدیریت هزینه‌ها و ارائه خدمات به جامعه است و در این مسیر نشان تجاری مهم‌ترین قدم در گام اساسی است و هر باشگاهی باید در حوزه مارکتینگ، درآمدزایی، تولید محصولات و برندسازی فعالیت گسترده و ویژه‌ای انجام بدهد.

ورزشگاه نقش‌جهان قطب گردشگری اصفهان است

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ادامه با اشاره به فعالیت‌های سپاهان در حوزه درآمدزایی خاطرنشان کرد: هدف باشگاه سپاهان به‌عنوان یک مجموعه کامل و فراگیر، اجرای ابعاد در تمام هزینه‌ها است‌؛ مجموعه ورزشگاه نقش‌جهان غیر از اینکه یک ورزشگاه فوتبال است، قطب گردشگری و بازدید برای مردم نیز به‌حساب می‌آید؛ برای داشتن معیارهای حرفه‌ای، بخش بازاریابی و مارکتینگ بسیار مهم است، در ورزشگاه نقش‌جهان فروشگاه اختصاصی نیز فعال است و محصولات اصلی به‌صورت فروش حضوری و آنلاین در اختیار هواداران قرار می‌گیرد.

ساکت تصریح کرد: نشانی که می‌بینید، بزرگ‌ترین افتخاری است که برای یک باشگاه ایرانی تا امروز در سطح ایران اتفاق افتاده و آن هم مربوط به صعود سپاهان به جام باشگاه‌های جهان است، همچنین در روز دوم آبان‌ماه سال ۱۳۳۲ باشگاه سپاهان توسط مرحوم حریری متولد شد و سپس توسط استاد زنده‌یاد محمود یاوری و سایر بزرگان ادامه یافت. سپاهان اولین باشگاه ایرانی لقب دارد که نشان تجاری را به ثبت رسانده است. با تمام پیشینه و دستاوردها در این مسیر تلاش می‌کنیم همه ابعاد حرفه‌ای را رعایت کنیم، همچنین کانون هواداران با سازماندهی کامل الگوهای فرهنگی، اخلاقی و جوانمردی در حال گسترش است.

برگزاری آیین رونمایی از نشان تجاری باشگاه فرهنگی‌ورزشی سپاهان

استفاده از اقدامات سپاهان برای درآمدزایی سایر باشگاه‌ها در مجلس

در ادامه حمیدرضا فولادگر، مشاور وزیر اقتصاد درخصوص باشگاه سپاهان اظهار کرد: از سال‌های بسیار دور و دوران دانش‌آموزی سپاهانی بودم، در دوره نمایندگی مجلس نیز افتخار همراهی با سپاهان را داشتم و حتی کنار سپاهان برای مسابقات جام باشگاه‌های جهان نیز در کشور ژاپن نیز حضور داشتم.

وی با اشاره به اینکه در گل‌گهر عضویت دارد اما همچنان قلبش با سپاهان است افزود: رئیس هیئت‌مدیره گل‌گهر هستم ولی همچنان سپاهانی‌ام، باعث افتخار است که سپاهان نه فقط فوتبال بلکه در همه تیم‌ها و رشته‌ها ورود و نقش‌آفرینی کرده است، خصوصاً در ورزش بانوان که همیشه خوش درخشیده‌اند و این بهترین پاسخ برای بدخواهان کشور است که فکر می‌کنند ایران حقوق بانوان را رعایت نمی‌کند، این درخشش‌ها بزرگ‌ترین گواه برای این ماجرا است‌.

مشاور وزیر اقتصاد با تمجید از فعالیت‌های سپاهان خاطرنشان کرد: ابتکارات درآمدزایی توسط مجموعه سپاهان، الگویی برای سایر باشگاه‌ها شده و به‌حدی فوق‌العاده است که برخی از باشگاه‌ها به‌دنبال استفاده از آن تفکرات هستند. زمانی‌که به ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو رفته بودیم جمعیتی دو هزار نفری برای تور گردشگری و بازدید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو حضور داشت و سپاهان در ایران می‌تواند الگویی برای این ماجرا باشد.

فولادگر ادامه داد: باشگاه‌های دولتی حداقل اسماً باید خصوصی شوند، حتی سرخابی‌ها نیز اگر خصوصی نشوند در ادامه به موفقیتی نخواهند رسید. در مجلس از تفکرات درآمدزایی باشگاه سپاهان به‌عنوان یک طرح استفاده کرده‌ایم و یک کار پژوهشی در مجلس برای درآمدزایی باشگاه‌های ورزشی ایجاد شده که قابل استفاده است.

برگزاری آیین رونمایی از نشان تجاری باشگاه فرهنگی‌ورزشی سپاهان

حضور سپاهان در جام باشگاه‌های جهان، برگی از تاریخ فوتبال ایران

پس از آن جلال‌الدین علی‌محمدی، کاپیتان فعلی طلایی‌پوشان که همراه سپاهان در جام باشگاه‌های جهان حضور داشت اظهار کرد: تجربه خیلی بزرگ و مهمی برای من بود، آن‌زمان ۱۷ سال داشتم ولی باوجود اینکه نتوانستم بازی کنم اما جو استادیوم را حس کردم، بازیکنان مطرح را از نزدیک دیدم و لذت خیلی خاصی را پشت‌سر گذاشتم، فقط من و احسان حاج‌صفی آن‌زمان در تیم بزرگ سپاهان بودیم، حضور سپاهان در جام باشگاه‌های جهان برگی از تاریخ سپاهان است، سهم من در آن تاریخ‌سازی کم اما باعث افتخار بود.

همچنین سیدمحمدرضا حسینی، دیگر بازیکن تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین افتخارات زندگی من حضور در سپاهان است، لازم است که در این‌زمان یاد و خاطره زنده‌یاد استاد محمود یاوری را زنده نگه‌دارم، بزرگان ما در سال‌های گذشته برای سپاهان تاریخ‌سازی کرده‌اند و امیدوارم ما در این نسل تاریخ بزرگ جدیدی بسازیم که مایه افتخار سپاهان باشد، در چند سال اخیر حداقل دو قهرمانی حق سپاهان بود ولی امیدوارم در ادامه بتوانیم افتخارات جدیدی برای باشگاه به‌دست آوریم.

سیدمحمد کریمی، هافبک جوان و خلاق سپاهان نیز در صحبتی کوتاه افزود: خیلی‌خوشحالم که عضوی از جامعه بزرگ سپاهان هستم و حضور در جمع امروز باعث افتخار من است.

در ادامه مجید بصیرت، محمد سواری، هادی جعفری، ابراهیم لووینیان و کبیر بولو بازیکنان اسبق سپاهان که همراه این تیم به نایب‌قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا رسیدند و در جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا کردند از خاطرات این حضور در آن رقابت‌ها صحبت کردند.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم از نشان تجاری باشگاه سپاهان توسط محمدرضا ساکت و سایر مربیان باشگاه رونمایی شد.

کد خبر 615035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.