کسب رتبه دوم اصفهان در پرداخت تسهیلات مردمی‌سازی یارانه‌ها

مدیر شعب بانک کشاورزی استان اصفهان گفت: مازاد مصرف و منفی‌شدن توازن منابع مصارف استان به میزان بیش از ۲۲ هزارمیلیارد ریال و استمرارنداشتنِ امکان پرداخت تسهیلات تکلیفی و کمبود ۲۷۰ نفری نیروی انسانی، ازجمله مهم‌ترین چالش‌هایی است که بانک کشاورزی استان با آن مواجه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا جمشیدیان امروز _پنجشنبه پنجم آبان‌ماه ۱۴۰۱_ در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان اصفهان که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد، اظهار کرد: کسب رتبه دوم در پرداخت تسهیلات مردمی‌سازی یارانه‌ها، از جمله شاخص‌های عملکرد این بانک در سال گذشته است.

وی افزود: مازاد مصرف و منفی شدن توازن منابع مصارف استان به میزان بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال و عدم استمرار امکان پرداخت تسهیلات تکلیفی، کمبود ۲۷۰ نفری نیروی انسانی، نبود توازن و تناسب رشد سپرده مردم با تسهیلات تکلیفی و شرایط بحرانی و خشکسالی استان و تأثیر آن بر وصول مطالبات از جمله مهم‌ترین چالش‌هایی است که بانک کشاورزی استان با آن مواجه است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان اصفهان گفت: موضوع معیشت کارکنان بانک‌های دولتی از جمله ضروریات است که اگر محقق نشود، چالش‌های بزرگی به دنبال خواهد شد.

کد خبر 615030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.