حملات تروریستی و غیرانسانی دشمن به جایی نمی‌رسد

رئیس شورای اسلامی مرکز استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب و عوامل مزدور آن همواره تلاش می‌کنند، با انجام حرکات تروریستی در وحدت بین امت اسلامی خلل وارد کنند، اما باید بدانند با هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور، حرکات کور و غیرانسانی آنها هیچ‌گاه به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش ایمنا، مصطفی حیدری امروز _پنجشنبه پنجم آبان‌ماه_ در پی عملیات تروریستی شیراز شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران و هموطنان بی‌دفاع در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با صدور پیامی این حادثه ناگوار و تأثر برانگیز را تسلیت گفتند. متن پیام تسلیت به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

و لاتحْسبنّ الّذین قتلواْ فی سبیل اللّه أمْواتًا بلْ أحْیاء عند ربّهمْ یرْزقون

حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) که با هدف به شهادت رساندن مردم بی‌دفاع ایران اسلامی انجام گرفت، بار دیگر چهره پلید دشمنان کوردل نظام و جمهوری اسلامی را آشکار کرد.

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و عوامل مزدور آن همواره تلاش می‌کنند با انجام این حرکات تروریستی در وحدت بین امت اسلامی خلل وارد کنند که باید بدانند با هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور، حرکات کور و غیرانسانی آنها هیچ‌گاه به نتیجه نخواهد رسید و دستاورد آن، پیوند و همبستگی بیش از پیش مسلمانان و ملت ایران اسلامی خواهد بود.

مزدوران و تفرقه‌انگیزان باید بدانند که پهنه ایران اسلامی مهد دلیرمردان غیرتمند و شیرزنانی است که در تاریخ سراسر شجاعت و ایثار خود، هیچ‌گاه ذره‌ای تهدید علیه دین و مقدسات و ملیت خود را برنتافته و در این مسیر مقدس، شهادت را فیض عظیم الهی و رستگاری جاودانی می‌دانند.

حمله بزدلانه تروریست‌ها به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران و هموطنان عزیزمان در شیراز شد مایه تأثر و تالم همگان شد.

به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهرکرد ضمن عرض تسلیت این حادثه تروریستی به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، دولت و ملت شریف ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدای این جنایت تروریستی و مردم انقلابی و بصیر شیراز، امیدوارم با حفظ آرامش و وحدت بیشتر به دشمنان انقلاب و ملت شریف و نجیب ایران اسلامی ثابت کنیم که آن‌ها نمی‌توانند خدشه‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند، استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل و مزدوران مواجب بگیرشان دانند که تا آخرین قطره خون خود مدافع ارزش‌ها و دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب اسلامی تحت رهبری‌های خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هستیم و هرگز عقب نخواهیم نشست.»

کد خبر 615022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.