شهر اصفهان باید با روش‌های مدرن و امروزی اداره شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهری مانند اصفهان با جمعیت تقریبی دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر راه دیگری جز اداره شهر با روش‌های مدرن و امروزی ندارد، این موضوع تنها مربوط به حمل‌ونقل نیست، بلکه در حوزه هوشمندسازی نیز به شاخص‌هایی که می‌تواند به ارائه خدمات بهتر کمک کند، توجه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی در یک گفت‌وگوی برخط رادیویی در خصوص برگزاری جلسه کمیسیون تلفیق، اظهار کرد: امیدواریم با همت همکاران در مجموعه مدیریت شهری سال آینده سال بهتری برای شهر اصفهان باشد.

وی با بیان اینکه جلسه کمیسیون تلفیق روزهای سه‌شنبه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان برگزار می‌شود، ادامه داد: در این جلسه در خصوص موضوعات مختلف که اصل آن بررسی راهبردهای بودجه برای سال ۱۴۰۲ بود، مورد بررسی قرار گرفت که دو حوزه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و معاونت عمران با هماهنگی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر موضوع مربوط به راهبردهای بودجه برای سال ۱۴۰۲ را در این دو حوزه تعریف کردند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از آن جایی که متناظر با بحث هوشمندسازی، کمیسیونی تحت عنوان هوشمندسازی و حمل‌ونقل و ترافیک در شورای اسلامی شهر اصفهان مورد توجه است، این سه بخش از مدیریت شهری موضوعات راهبردی خود را برای سال آینده تدوین کردند و نقطه نظرات شورای اسلامی شهر در آن لحاظ شد.

وی اضافه کرد: شهری مانند اصفهان با جمعیت تقریبی دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر راه دیگری ندارد، جز اینکه با روش‌های مدرن و امروزی اداره شود و این موضوع تنها مربوط به حمل‌ونقل نیست، بلکه در حوزه هوشمندسازی نیز به شاخص‌هایی که می‌تواند به ارائه خدمات و سرویس‌دهی بهتر کمک کند، توجه کرده‌ایم.

قربانی با اشاره به اینکه برنامه‌های راهبردی بودجه ۱۴۰۲ معاونت عمران مورد بررسی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: پروژه‌های متعددی در شهر اصفهان وجود دارد، اما شاید بعضی از آن‌ها در معرض دید شهروندان نباشد، تمام تلاش مدیریت شهری برای سال آینده این است که از طریق احداث کمربندی که بخشی از آن حلقه چهارم حفاظتی است، ترافیک جنوب شهر اصفهان به سمت غرب منتقل شود تا از ازدحام و خطراتی که محور مربوط به بزرگراه شهید اقارب‌پرست دارد، کاسته شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی مختلفی در دیگر مناطق شهر انجام می‌شود، گفت: مدیریت شهری همت خود را به کار بسته است تا خط دوم قطار شهری هرچه سریع‌تر در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 615001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.