ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس کرمان

درچارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و مس کرمان روز پنجشنبه _پنجم آبان‌ماه _ از ساعت ۱۷ به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ‌برتر دو تیم پرسپولیس و مس کرمان پنجشنبه _پنجم آبان‌ماه_ از ساعت ۱۷ به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که شاگردان گل‌محمدی هم‌اکنون با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رقابت‌ها ایستاده‌اند و قصد دارند با حفظ جایگاه خودشان در جدول و کسب سه امتیاز به استقبال تعطیلات یک‌ماهه لیگ بروند.

خط دروازه؛ بیرانوند این پست را رها نمی‌کند

علیرضا بیرانوند از ابتدای فصل درون دروازه سرخ‌ها قرار گرفته و عملکرد خوبی از خود ارائه داده است. نمایش مطلوب این دروازه‌بان علاوه بر رضایت یحیی گل‌محمدی نظر کارلوس کی‌روش را هم به خود جلب کرده و همین موضوع سبب می‌شود کادر فنی پرسپولیس برای تقابل با مس کرمان باز هم بیرانوند را درون دروازه قرار دهد تا هم این بازیکن انگیزه خودش برای درخشش در تیم ملی را حفظ کند و هم خیال یحیی گل‌محمدی از بابت خط دروازه راحت باشد.

مدافعان؛ خبری از تغییر نیست

به احتمال فراوان پرسپولیس برابر حریف کرمانی خود از همان زوج مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی ولسیانی در پست دفاع میانی استفاده کند، چراکه این دو بازیکن هم سطح فنی بالایی دارند و هم کادرفنی سرخ‌ها قصد ندارد در آستانه تعطیلات یک‌ماهه لیگ‌برتر و با توجه به فشردگی جدول تغییری در اساسی‌ترین پست خودش ایجاد کند تا ناهماهنگی سبب از دست دادن احتمالی امتیاز در این بازی شود. در پست مدافع راست به احتمال زیاد دانیال اسماعیلی‌فر در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور پیدا کند تا یحیی گل‌محمدی از روحیه تهاجمی این بازیکن در ضدحملات نهایت استفاده را ببرد. در پست مدافع چپ اگرچه علی نعمتی در اکثر بازی‌های این فصل قرمز پوشان زوج اسماعیلی فر بوده اما با رفع مصدومیت وحید امیری امکان حضور این بازیکن در سمت چپ پایین است و تا حدودی باید حضور وحید امیری را به عنوان مدافع چپ روبه‌روی مس کرمان را قطعی بدانیم.

هافبک؛ مهره‌هایی که خودشان را ثابت کردند

پرسپولیس یکی از تیم‌های پر مهره لیگ‌برتر در خط هافبک محسوب می‌شود به طوری که با مصدومیت میلاد سرلک، یحیی گل‌محمدی همچنان بازیکنانی مثل سینا اسدبیگی، کمال کمیابی‌نیا، سروش رفیعی و محمدی عمری را در اختیار دارد. در واقع می‌توان گفت سرخ‌ها هم روی نیمکت و هم در زمین مسابقه به لحاظ بازی‌سازی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. به احتمال زیاد در مقابل شاگردان فرزاد حسین‌خانی، کادرفنی پرسپولیس باز هم از اسدبیگی، سروش رفیعی و کمال کامیابی‌نیا استفاده کند. در پست وینگر نیز امکان تغییر بسیار کم است و باید منتظر حضور سعید صادقی و مهدی ترابی برابر مس باشیم.

خط حمله؛ هر چیزی امکان پذیر است

شاگردان گل‌محمدی در خط حمله بازیکنانی همچون شیخ دیاباته، امید عالیشاه، حامد پاکدل، مهدی عبدی و یورگن لوکادیا را در اختیار دارند که از بین آنها تنها زوج عالیشاه و لوکادیا عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشته‌اند. با این حال در چند هفته اخیر گل‌محمدی با تغییر سیستم، به جای استفاده از دو مهاجم تنها لوکادیا را در نوک خط حمله خود قرار داده است اما این احتمال وجود دارد که با رفع مصدومیت شیخ دیاباته کادرفنی سرخ‌ها از دو مهاجم استفاده کند. بنابراین اگر ترکیب گل‌محمدی برای رویارویی با مس کرمان بر اساس سیستم ۱_۲_۳_۴ باشد لوکادیا دیگر مهره اصلی این سرمربی خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس کرمان

علیرضا بیرانوند، گئورگی ولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، وحید امیری، سینا اسدبیگی، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی و یورگن لوکادیا

کد خبر 614971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.