تصاویر رندر سری ردمی نوت ۱۲ منتشر شد

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های هوشمند سری نوت ۱۲ با تراشه Dimensity1080 مدیاتک عرضه خواهند شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ردمی زیرمجموعه شیائومی تائید کرد که سری نوت ۱۲، ۲۷ اکتبر در چین رونمایی می‌شود که حداقل شامل سه گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۲ پرو، ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس و ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس Track Edition می‌شود. اکنون پیش از رونمایی، طراحی و بعضی جزئیات گوشی‌های ذکر شده در دسترس قرار گرفته است.

تصویر تبلیغاتی نوت ۱۲ پرو نشان می‌دهد که گوشی لبه و پنل پشتی صاف خواهد داشت. علاوه بر این وجود دوربین سه‌گانه با بهره‌مندی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی را تائید می‌کند که به حسگر IMX766 سونی مجهز خواهد شد. ردمی همچنین تائید کرد که این گوشی با تراشه Dimensity مدیاتک با اتصال 5G عرضه می‌شود. ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس نیز به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی HPX سامسونگ مجهز خواهد شد. همانطور که مشخص است این گوشی‌ها صفحه‌نمایش خمیده نخواهند داشت که با شایعات قبلی تناقض دارد. در نهایت رندرهای مختلفی از ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس Track Edition در دسترس قرار گرفته است که تقریباً همه ویژگی‌های طراحی مدل پرو پلاس را فاش می‌کند.

ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس پنل پشتی دو رنگ و همچنین حلقه‌هایی به رنگ سبز دور دوربین خواهد داشت. تصاویر منتشر شده وجود جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را در قسمت بالایی را تائید می‌کند. این گوشی ظاهراً دارای سیستم بلندگوی استریو با پنجره‌های مشبک بلندگو در قسمت بالا و پایین است. علاوه بر این افشاگران اعلام کردند که همه گوشی‌های هوشمند سری نوت ۱۲ دارای تراشه Dimensity ۱۰۸۰ مدیاتک و اسکنر اثر انگشت در کنار بدنه خواهد بود.

کد خبر 614970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.