مس رفسنجان در آستانه حذف از لیگ‌برتر والیبال

تیم والیبال مس رفسنجان به‌دلیل تسویه‌حساب نکردن با اعضای سابق خود، برابر نیان‌الکترونیک متحمل باخت‌فنی شد و در آستانه حذف از سوپرلیگ والیبال توسط سازمان‌لیگ قرار گرفت‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ طبق برنامه تیم‌های مس رفسنجان و نیان‌الکترونیک باید در برابر یکدیگر قرار می‌گرفتند، اما تقابل این دو تیم به‌دلیل مشکلات مالی نارنجی‌پوشان رفسنجانی به انجام نرسید.

تیم والیبال مس رفسنجان به‌دلیل ارائه‌نکردن مدارک پرداخت بدهی‌هایش به فدراسیون والیبال تا پایان هفته پنجم، اجازه بازی مقابل نیان‌الکترونیک مشهد را پیدا نکرد و متحمل شکست‌فنی شد تا به این ترتیب این بازی با نتیجه سه بر صفر به‌سود نماینده مشهد اعلام شود.

این اتفاق نخستین‌بار نیست که برای رفسنجانی‌ها پیش می‌آید؛ مس به‌دلیل مشکلات فعلی، یک باخت فنی دیگر نیز دارد و طبق قانون سازمان‌لیگ باید از دور مسابقات لیگ‌برتر والیبال حذف شود.

محسن ترابی، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال صبح امروز تذکر داده بود که اگر تیم والیبال مس رفسنجان تا قبل از ورود به سالن جهت بازی برابر نیان‌الکترونیک، اسناد تسویه‌حساب با کادر فنی و بازیکنان سال‌گذشته خود را به سازمان‌لیگ ارائه نکند اجازه بازی نخواهد داشت و این هشدار نیز پس از انجام‌نگرفتن عملیات تسویه‌حساب به وقوع پیوست.

کد خبر 614948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.