محمدی‌راد: تاکنون چنین قضاوتی ندیده بودم

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: بخشی از بازی به داوری بر می‌گردد که عادلانه نبود، در تمام عمرم چنین قضاوتی ندیده بودم، می‌خواهیم طبق قانون نسبت به داوری اعتراض کنیم، اما اجازه نمی‌دهند و ناظر بازی می‌گوید صحنه‌ای ندیدم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال گیتی پسند و هورسان رامسر امروز _چهارشنبه چهارم آبان‌ماه_ در هفته ششم لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ رو در روی هم قرار گرفتند که بازی با نتیجه سه بر صفر به سود گیتی پسند تمام شد.

محمدی‌راد در رابطه با این بازی، اظهار کرد: پیروزی گیتی پسند را تبریک می‌گویم، امروز از لحاظ فنی خوب نبودیم. بخشی از بازی به داوری بر می‌گردد که عادلانه نبود، در تمام عمرم چنین قضاوتی ندیده بودم، می‌خواهیم طبق قانون نسبت به داوری اعتراض کنیم، اما اجازه نمی‌دهند و ناظر بازی می‌گوید صحنه‌ای ندیدم.

وی ادامه داد: در مسابقه باید عدالت باشد، اشتباهات داوری بازی ما را از مسیر والیبال خارج کرد. خطایی که از ما توسط داور گرفته می‌شد، از تیم حریف گرفته نمی‌شد و قانون فقط برای ما بود. آرزو می‌کنم این داوران را در هیچ مسابقه والیبال دیگری شاهد نباشیم.

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر با بیان اینکه فدراسیون والیبال در فصل جاری سه اولویت نور، کف‌پوش و رختکن برای میزبانی‌ها قرار داد، تصریح کرد: در رامسر تنها کف پوش مناسب نداریم و مسابقات خانگی خود را در رشت برگزار می‌کنیم، اما سالن دیگر تیم‌ها با وجود اینکه رختکن و نور مناسب ندارد، میزبانی گرفتند. مدعی هستیم جز چند لیگ برتر هستیم، اما هنوز مشکل ویدئو چک داریم. باشگاه هورسان قراردادی برای ویدئو چک اضافه کرد که فدراسیون قبول نکرد هزینه داور ویدئو چک را تقبل کند و باشگاه هم مجبور شد قرار داد را فسخ کند.

وی اضافه کرد: ویدئو چک می‌تواند روی خطاهای تور، اوت داخل و دیگر موارد کمک کند و زمانی که سوت‌های اشتباه زده می‌شود از این سیستم استفاده کنیم، البته زمان می‌برد تا این موارد به لیگ اضافه شود.

کد خبر 614937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.