اعتراضات شدید سرمربی هورسان به عملکرد داوری+فیلم

سرمربی تیم هورسان رامسر به‌شدت از عملکرد داوری مقابل گیتی‌پسند معترض بود، در ست دوم این دیدار از بازی اخراج شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال گیتی پسند و هورسان رامسر امروز _چهارشنبه چهارم آبان‌ماه_ در هفته ششم لیگ برتر والیبال رو در روی هم قرار گرفتند که در اواسط ست دوم کاپیتان تیم هورسان از داور اجازه گرفت تا با او صحبت کند، اما داور سوت بازی را زد و یک امتیاز برای گیتی پسند ثبت شد.

این اتفاق اعتراض شدید رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر را به همراه داشت که این مربی وارد زمین شد و نسبت به داوری انتقاد کرد.

در ادامه تصاویری از اعتراض این مربی را مشاهده می‌کنید:

پس از اینکه اعتراض‌های محمدی راد تمام شد این مربی روی صندلی خود نشست، اما داور او را اخراج کرد تا در ادامه این ست نتواند تیم خود را همراهی کند. محمدی راد روی صندلی خود نشست و از زمین بیرون نرفت تا این بار گیتی پسندی‌ها به رفتار سرمربی هورسان اعتراض کنند.

در ادامه بازیکنان دو تیم مشغول به گرم کردن شدند تا بدن‌هایشان افت نکند تا در نهایت رحمان محمدی راد پس از ۱۵ دقیقه از زمین بیرون آمد تا بازی از سر گرفته شود.
شرایط به گونه‌ای برای هورسانی‌ها پیش رفت که در نهایت پس از دقایقی توقف، بازی با نتیجه ۳ بر صفر به‌سود گیتی‌پسند به پایان رسید؛ پس از پایان بازی رحمان محمدی‌راد که نسبت به قضاوت داوران و البته شرایط سالن معترض بود به‌سمت میز داوران و ناظر رفت و با آنان به گفت‌وگو پرداخت و گلایه‌ها و اعتراضاتش را بار دیگر برایشان بازگو کرد. محمدی‌راد در صحبت‌هایش به داوران و ناظر بازی گفت: "برایتان متأسفم، واقعاً متأسفم، به‌راحتی سر تیم‌ها را می‌بُرید؛ امیدوارم دیگر شما را نبینم."
کد خبر 614906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.