عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم آبان‌ماه

در این بسته خبری از تولید روزانه دو تن زباله عفونی در بروجرد تا ضرورت تصویب طرح یکپارچه‌سازی مدیریت شهری و شهردار نمونه ملی در حوزه پدافند غیرعامل را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تولید روزانه ۲ تن زباله عفونی در بروجرد

شهاب شعبان، سرپرست مدیریت سازمان پسماند شهرداری بروجرد گفت: روزانه حدود دو تن زباله عفونی در بروجرد تولید می‌شود که توسط دستگاه‌های خاص عملیات بی خطرسازی آنها انجام می‌شود.

ضرورت تصویب طرح یکپارچه‌سازی مدیریت شهری

جواد حمیدی، شهردار بجنورد گفت: با توجه به تنوع خدماتی که شهرداری‌ها به شهروندان ارائه می‌کنند، اجرای طرح مدیریت یکپارچه شهری یک ضرورت برای تمرکز زدایی شهرداری‌ها است.

راه‌اندازی سیستم سه‌زمانه چراغ راهنمایی چهارراه ولیعصر (عج)

علی ضیاء‌الدینی، شهردار زرند گفت: سیستم سه‌زمانه چراغ راهنمایی چهارراه حضرت ولیعصر (عج) راه‌اندازی شده است.

آغاز فعالیت هفته‌بازارها در سیرجان

امیر الهیان، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی شهرداری سیرجان گفت: پس از یک دوره تعطیلی طولانی‌مدت جمعه‌بازار شهر به دلیل شیوع کرونا، مجوز راه‌اندازی مجدد آن صادر شده است.

توسعه ورزش محله‌ای در مناطق کم‌برخوردار ساری

احسان مرادی‌فر، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری از توسعه ورزش محله‌ای در مناطق کم‌برخوردار شهر خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی اصول ارزیابی صنایع تبدیلی و بازیافت پسماندها در شهرداری قزوین

مهران سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری دوره آموزشی با موضوع «اصول ارزیابی صنایع تبدیلی و بازیافت پسماندها» ویژه مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در مهرماه سال جاری خبر داد.‌

شهردار بیرجند، شهردار نمونه ملی در حوزه پدافند غیرعامل

شهردار بیرجند به عنوان شهردار نمونه ملی در حوزه پدافند غیرعامل معرفی شد.

کد خبر 614896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.