ساماندهی طرح فرهنگی مذهبی معراج شهدا در سمنان

شهردار سمنان از ساماندهی طرح فرهنگی مذهبی معراج شهدا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی مرتضی‌نژاد در نشست هم‌اندیشی ساماندهی طرح فرهنگی مذهبی معراج شهدا با تاکید بر اینکه آرامش، آسایش و امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم، اظهار کرد: شهرداری سمنان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهر در نظر دارد تا عملیات اجرایی پروژه معراج شهدا را در قالب ایجاد کانون و مرکزی فرهنگی-مذهبی آغاز کند و در آینده نزدیک به بهره‌برداری برساند.

وی افزود: تبدیل معراج شهدا به کانون و مرکزی فرهنگی-مذهبی موجب می‌شود تا این محیط تبدیل به محیطی فرهنگی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مراسم مذهبی به صورت تجمیعی در مرکز شهر شود و دسترسی شهروندان را برای استفاده هرچه بیشتر از این برنامه‌ها فراهم کند.

شهردار سمنان خاطرنشان کرد: ایجاد المان‌هایی با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت، غرفه‌های فرهنگی و گالری عکس از جمله مواردی است که در اجرای طرح معراج شهدا پیش‌بینی شده است.

در ادامه این نشست، سرهنگ مرتضی عبداللهی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سمنان، تصریح کرد: مجموعه سپاه شهرستان برحسب وظیفه ذاتی خود و راستای پاسداشت خون شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح شهر، نهایت همکاری و مشارکت را با شهرداری سمنان در این طرح خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، نشست هم‌اندیشی ساماندهی طرح فرهنگی مذهبی معراج شهدا با حضور شهردار سمنان، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

کد خبر 614888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.