صدور دستور موقت برای مدیرعامل و دو عضو باشگاه ون‌پارس

کمیته انضباطی به‌دلیل اتفاقات رخ داده از سوی مدیرعامل و مربی تیم ون‌پارس نقش‌جهان اصفهان، قرار دستور موقت را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال ایران، تیم‌های ون‌پارس نقش‌جهان اصفهان و استقلال خوزستان در مصافی جنجالی و سوت‌های پر سروصدا به تساوی سه بر سه رضایت دادند.

در حین بازی و پس از سوت پایان دیدار، اعضای باشگاه و مدیرعامل ون‌پارس به‌شدت نسبت به تصمیمات داور معترض بودند و حتی طبق اعلام برخی منابع‌خبری، مدیرعامل ون‌پارس به‌سمت رختکن داوران حمله‌ور شده و درگیری‌های عجیبی نیز در راهروی ورزشگاه فولادشهر به‌وجود آمده است.

دقایقی پیش رأی این دیدار توسط کمیته انضباطی فدراسیون به‌شرح زیر صادر شد:

با اعلام کمیته انضباطی، حسب گزارش مقام‌های رسمی مسابقه بین تیم‌های ون‌پارس اصفهان و استقلال خوزستان از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شد، تخلفاتی از سوی احمد تحسیری، مدیرعامل، مسعود حاج‌فروش، مربی و صمد ابدال، منتسبین باشگاه ورزشی ون‌پارس اصفهان منعکس شده است.

ازآنجاکه تخلفات حادث‌شده با توجه به نوع آنکه عبارت از رفتار غیرورزشی و بدرفتاری با مقام رسمی مسابقه درخور صدور قرار دستور موقت است، به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رأی مقتضی، نام‌بردگان از ورود به تمام ورزشگاه‌های فوتبال کشور محروم هستند و لازم است دفاعیات کتبی خود را ظرف مدت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

گفتنی است رأی صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون است.

کد خبر 614799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.