صندلی‌های پر از هوادار ورزشگاه حافظیه در دوران ممنوع‌التماشاگری!

باوجود بدون تماشاگر اعلام‌شدن بازی‌های فوتبال ایران در لیگ‌های برتر و دسته‌اول، هواداران فجرسپاسی بدون توجه به قانون سازمان‌لیگ، با حضور در ورزشگاه حافظیه دیدار تیمشان را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در چارچوب هفته دهم لیگ دسته‌اول میزبان خلیج‌فارس ماهشهر بود و در نهایت با گل‌های ابوالفضل بابایی، علی آل‌کثیر و رضا آقابابایی با نتیجه سه بر صفر، به ششمین پیروزی خود در لیگ‌آزادگان دست یافت.

فجرسپاسی در هفته‌های اخیر لیگ دسته‌اول به‌همراه مهدی رجب‌زاده نتایج بسیار خوب و قاطعانه‌ای کسب کرده و با ۶ پیروزی، چهار تساوی و بدون شکست، ۲۲ امتیازی است و رده اول جدول را به تنهایی در اختیار گرفته تا شانس نخست صعود به لیگ‌برتر باشد.

نکته جالب توجه و عجیب در بازی روز گذشته فجرسپاسی اما حضور تماشاگران شیرازی در ورزشگاه حافظیه است؛ آن‌هم در شرایطی‌که طبق اعلام سازمان‌لیگ، تمامی بازی‌های لیگ‌برتر و لیگ دسته‌اول باید بدون حضور تماشاگران برگزار شود اما هواداران فجرسپاسی بدون توجه به این قانون در ورزشگاه حضور پیدا کردند و جالب‌تر اینکه ناظر بازی نیز مانع از این اتفاق نشده است.

صندلی‌های پُر از هوادار ورزشگاه حافظیه در دوران ممنوع‌التماشاگری!

حال علاوه‌بر اینکه حضور تماشاگران فجرسپاسی در ورزشگاه می‌تواند برای باشگاه شیرازی دردسرساز شود و رأی کمیته انضباطی را به‌خاطر سرپیچی از قانون به‌دنبال داشته باشد؛ صدای اعتراض دیگر تیم‌های لیگ‌برتری و لیگ‌یکی را نیز بلند خواهد کرد.

کد خبر 614792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.