انعقاد تفاهم‌نامه جهت فعالیت استریمرها

سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا گفت: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و ساترا جلساتی برای هم‌افزایی در حوزه سامان‌دهی فعالیت سامانه‌های استریم بازی‌های رایانه‌ای و فعالیت استریمرها برگزار کرده‌اند و در آستانه انعقاد تفاهم‌نامه مشترک همکاری قرار دارند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌ای، محمدصادق افراسیابی درباره مسیر تحول ساترا و نحوه تعامل این نهاد تنظیم‌گر با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: یکی از مصادیق طرح تحول ساترا در حوزه هم‌افزایی، تنظیم‌گری با سایر نهادهای مرتبط و هم‌افزایی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی افزود: سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) روز سه‌شنبه _سوم آبان‌ماه_ طرح تحول خود را رسانه‌ای کرد که در بخش رویکردها، حرکت به سوی یکپارچگی راهبردی و الزام به هم‌افزایی میان رسانه ملی و بخش خصوصی، هم‌افزایی در تنظیم‌گری با سایر نهادهای مرتبط و تقویت سواد تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر میان عموم مردم، کارشناسان و مسئولان مورد تاکید قرار گرفت.

سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا خاطرنشان کرد: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و ساترا نیز جلساتی برای هم‌افزایی در حوزه سامان‌دهی فعالیت سامانه‌های استریم بازی‌های رایانه‌ای و فعالیت استریمرها برگزار کرده‌اند و در آستانه انعقاد تفاهم‌نامه مشترک همکاری قرار دارند.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از ابعاد همکاری ساترا و وزارت ارشاد طبق مصوبه آخرین جلسه کارگروه اقتصاد محتوای شبکه ملی اطلاعات، هم‌افزایی برای افزایش سهم محتوای کودک و نوجوان در شبکه ملی اطلاعات است.

کد خبر 614758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.