برنامه نیوکاسل برای جذب ستاره‌های با استعداد!

نیوکاسل می‌خواهد با جذب ستاره‌های جوان و با استعداد، به رقابت‌های اروپایی راه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با وجود اینکه تابستان گذشته سانتوس پیشنهاد اولیه ۱۸ میلیون پوندی را رد کرد، نیوکاسل یونایتد همچنان علاقه‌مند به جذب آن جلو گابریل است.

انقلاب در ورزشگاه سنت جیمز پارک ادامه دارد، و نیوکاسل می‌خواهد با جذب چند ستاره خوب، به رقابت‌های اروپایی راه پیدا کند. آنها به عنوان بخشی از پروژه تحت مالکیت عربستان سعودی، مشتاق هستند تا با برخی از بهترین استعدادهای جوان جهان قرارداد ببندند.

آن جلو، ستاره سانتوس، یکی از بازیکنانی بود که توسط تیم استعدادیابی و به عنوان یکی از کسانی که می‌تواند موفقیت‌های آینده را برای باشگاه تضمین کند، در نظر گرفته شده بود. این منجر به پیشنهاد ۱۸ میلیون پوندی کلاغ‌ها برای جذب او در تابستان شد اما سانتوس به سرعت این پیشنهاد را رد کرد زیرا این بازیکن ۱۷ ساله می‌تواند جا پای نیمار بگذارد و به یک ستاره کلاس جهانی تبدیل شود.

علی‌رغم اینکه که این پیشنهاد به نتیجه نرسیده است، اما هنوز نیوکاسل به آن جلو علاقه دارد. این مهاجم جوان می‌تواند در ژانویه پس از تولد ۱۸ سالگی خود در پایان سال جاری، به خارج از کشور برود اما هنوز پیشنهاد دومی به باشگاه برزیلی ارائه نشده است

نیوکاسلی‌ها از زمانی که ادی هاو جانشین استیو بروس به عنوان سرمربی شد، درخشان کار کرده‌اند، آنها با پیروزی دو بر صفر مقابل تاتنهام، به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر صعود کردند و فقط به دنبال پیشرفت خواهند بود. آنها سه بازی دیگر در لیگ قبل از تعطیلات جام جهانی برگزار خواهند کرد و در مقابل استون ویلا، ساوتهمپتون و چلسی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 614746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.