اسپورتینگ هم آب پاکی را روی دست رونالدو ریخت!

سرمربی تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون می‌گوید به دلیل دستمزد بالا، جذب کریس رونالدو غیرممکن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ می‌گوید تیمش آرزوی جذب مجدد کریستیانو رونالدو را دارد، هرچند اذعان دارد که به دلیل دستمزد بالای او، این کار دشوار خواهد بود.

روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا، رویای باشگاهش برای جذب دوباره کریستیانو رونالدو، ستاره سابق تیمش را فاش کرد. آموریم سپس به تکذیب شایعات در مورد بازگشت احتمالی CR7 ادامه داد و از دستمزد بالای بازیکن به عنوان مانع اصلی این عدم انتقال یاد کرد.

او گفت: "رونالدو یک بازیکن فوق العاده و درحال حاضر، بازیکن منچستریونایتد است." من به همان روشی پاسخ خواهم داد که بسیاری از روزنامه نگاران در پرتغال این سوال را از من می‌پرسند. بنابراین او بازیکن منچستریونایتد است. همه در اسپورتینگ رؤیای بازگشت کریستیانو را دارند، اما ما پولی برای پرداخت دستمزد او نداریم. فکر می‌کنم او در منچستر خوشحال است اما بازی نمی‌کند، بنابراین مشکل فقط همین است."

رونالدو در سال ۲۰۰۲-۲۰۰۳ در باشگاه اسپورتینگ لیسبون کار خود را آغاز کرد و با توجه به شروع بد او در فصل ۲۰۲۲-۲۳، شایعه شده بود که بازگشتی پر شور به خانه سابقش داشته باشد. او در شب پیروزی دو بر صفر یونایتد مقابل تاتنهام، جنجال به پا کرد و باعث شد که برای بازی مقابل چلسی از ترکیب اریک تن هاخ کنار گذاشته شود. این اتفاقات اخیر، فقط به آتش درگیری‌ها افزوده است و کریس حالا می‌تواند در ژانویه به دنبال انتقال به تیمی دیگر باشد، اگرچه مارسی خود را از رقابت برای جذب این بازیکن ۳۷ ساله خارج کرده است.

پس از مدتی دوری، رونالدو امیدوار است در بازی پنجشنبه شب یونایتد مقابل شریف در لیگ اروپا حضور یابد، جایی که آنها برای تضمین صعود به مرحله بعد، به یک تساوی نیاز دارند.

گفتنی است شیاطین سرخ سپس روز یکشنبه مقابل وستهام قرار می‌گیرند.

کد خبر 614739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.