مشارکت بانوان در زیباسازی سیما و منظر شهر سمنان

مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری سمنان از مشارکت هنری زنان در زیباسازی سیما و منظر شهر خبر داد.

سمیه قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تفاهمی میان مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری سمنان، مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در راستای زیبایی بصری شهر، ایجاد شادابی و نشاط و استفاده از پتانسیل و توانمندی‌های زنان هنرمند شهر منعقد شده است.

وی افزود: براساس این تفاهم مقرر شد شهرداری سمنان مصالح مورد نیاز برای اجرای یک طرح کاشی شکسته را تهیه کند و در اختیار هنرجویان مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران سمنان قرار دهد تا هنرجویان آموخته‌های خود را به نمایش بگذارند و پروژه پایانی آن‌ها روی دیوارهای شهر نقش ببندد.

مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: ۱۰ هنرجوی رشته معرق نقاشی به همراه مربی خود، پروژه‌های زیبا را در متراژ هشت متر و با ۲۵۰۰ قطعه کاشی شکسته در دیوار ضلع جنوبی میدان امام حسین (ع) شهر سمنان اجرا کردند.

قاسمی تصریح کرد: امیدواریم این کار زیبا و هنرمندانه مورد توجه شهروندان قرار بگیرد و مسئولان نیز از این پس پروژه‌های هنری بیشتری را به زنان هنرمند شهر واگذار و آنان آثاری لطیف و زیبا را در شهر خلق کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان سمنانی از این پس دست آفریده‌ها و هنرهای بیشتری از زنان شهر را شاهد خواهند بود، تصریح کرد: شهرداری سمنان آمادگی دارد تا با مراکز آموزشی و علمی در حوزه زیباسازی شهری مشارکت بیشتری داشته باشد و از ایده‌های زیبای هنرمندان در راستای زیباسازی شهر استقبال می‌کنیم.

کد خبر 614718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.