در کنار هم به‌سمت جلو با جواد نکونام! +عکس

باشگاه فولاد خوزستان با انتشار تصاویری از گرشاسبی و نکونام در آخرین تمرین خود با پیام «در کنار هم به‌سمت جلو» به اظهارات اخیر مهدی تاج واکنش منفی نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این‌روزها تکراری‌ترین موضوعی که در حوالی تیم ملی فوتبال ایران مطرح می‌شود، حضور جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان روی نیمکت تیم‌ملی به‌عنوان دستیار نخست کی‌روش در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

از زمان بازگشت مهدی تاج و کارلوس کی‌روش به فوتبال ایران، بارها و با جدیت اعلام کرده‌اند که نکونام نخستین و تنها گزینه برای دستیاری در تیم ملی فوتبال ایران است، همچنین در تمام مصاحبه‌هایشان این موضوع را صراحتاً اعلام کرده‌اند و جایگزین دیگری برای مربیگری در تیم‌ملی نمی‌بینند.

اما به همان‌اندازه که فدراسیون فوتبال مشتاق حضور جواد نکونام در کادرفنی تیم‌ملی ایران برای جام‌جهانی است، باشگاه فولاد خوزستان نیز با این اتفاق مخالفت می‌کند و از نظریه‌اش کوتاه نمی‌آید.

فولاد که آخرین تمرین خود را در آستانه هفته یازدهم لیگ‌برتر برپا کرد، با انتشار عکس‌هایی از نکونام و گرشاسبی سرمربی و مدیرعامل خود، نسبت به آخرین صحبت‌های مهدی تاج درخصوص اینکه نکونام مربی تیم‌ملی در جام‌جهانی خواهد بود واکنش منفی نشان داد.

آن‌هم باوجود اینکه مهدی تاج شب گذشته اعلام کرده بود موافقت باشگاه فولاد را برای حضور نکونام در تیم‌ملی خواهد گرفت، همچنین وی به‌صورت پاره‌وقت و کوتاه‌مدت در تیم‌ملی دستیار خواهد بود، اما فولاد از تمرکز نکونام روی تمرینات فولاد برای رقابت‌های پیش‌رو مانور داد تا این داستان همچنان بدون سرانجام باقی بماند.

در کنار هم به‌سمت جلو با جواد نکونام! +عکس

"در کنار هم به‌سمت جلو"، جمله‌ای است که باشگاه فولاد ضمیمه عکس‌هایی از آخرین تمرین خود با حضور جواد نکونام و حمیدرضا گرشاسبی کرده است.

در کنار هم به‌سمت جلو با جواد نکونام! +عکس

باشگاه خوزستانی برای چندمین‌بار است که به‌طورمستقیم حضور جواد نکونام در تیم‌ملی برای جام‌جهانی قطر را غیرممکن می‌داند و این موضوع بین هیئت‌مدیره و مدیرعامل و حتی سرمربی تیم مشترک است، چراکه شنیده می‌شود نکونام نیز شخصاً دلش نمی‌خواهد برای جام‌جهانی به‌عنوان دستیار کی‌روش، تیم‌ملی فوتبال ایران را همراهی کند.

کد خبر 614714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.