فتح‌الله‌زاده از باشگاه سابق قایدی وقت‌اضافه خواست

مدیرعامل باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات معوقه شباب‌الاهلی در ماجرای انتقال قایدی، از اماراتی‌ها درخواست فرصت اضافه‌تر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شرایطی‌که باشگاه شباب‌الاهلی امارات خواستار پرداخت قسط اول انتقال مهدی قایدی به استقلال شده است، اکنون از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل جدید آبی‌های پایتخت برای جلب رضایت باشگاه شباب‌الاهلی با این تیم مذاکراتی را انجام داده است تا از اماراتی برای پرداخت این قسط مهلت بگیرد.

وی به اماراتی‌ها اعلام کرده به‌تازگی مدیرعامل استقلال شده و قصد دارد سر و سامانی به اوضاع بدهد؛ به‌همین دلیل از اماراتی‌ها برای پرداخت مطالبات باشگاه شباب‌الاهلی وقت خواسته است.

گفته می‌شود با توجه به روابط خوب مدیرعامل استقلال با باشگاه اماراتی، بعید است خطر جریمه‌شدن آبی‌ها را تهدید کند و نامه ارسالی از سمت شباب‌الاهلی نیز با مضمون تهدید باشگاه استقلال نبوده است؛ اما باشگاه استقلال باید هرچه زودتر فکری به‌حال این ماجرا کند تا خطری استقلال را تهدید نکند.

اگرچه انتقال قایدی به استقلال قرضی بوده، اما درخواست سه‌میلیون دلاری اماراتی‌ها برای دائمی‌کردن قرارداد قایدی، باعث عقب‌نشینی آبی‌ها شده و این بازیکن پس از پایان فصل به شباب‌الاهلی برخواهد گشت.

کد خبر 614703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.