پورتو، شاهزاده پارسی را به کوسه‌ها نمی‌دهد!

باشگاه پورتو برای حفظ مهدی طارمی ستاره ایرانی گل‌زن خود در نقل‌وانتقالات زمستانی رسما دست به‌کار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عملکرد فوق‌العاده مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصول اخیر و تداوم آن در رقابت‌های این فصل لیگ‌برتر پرتغال و همچنین لیگ‌قهرمانان اروپا، تیم‌های بزرگ متعددی را در سودای جذب وی قرار داده است.

به‌دنبال حواشی جدایی شماره ۹ ایرانی از پورتو، نشریه «اوجوگو» پرتغال امروز بمب‌خبری و جلد یک خود را به مهدی طارمی ستاره تیم‌ملی فوتبال کشورمان اختصاص داد و در خبری اختصاصی از تحرکات رسمی باشگاه پورتو برای تمدید قرارداد این بازیکن ایرانی خبر داد.

این رسانه پرتغالی نوشت: اژدها به شماره ۹ و شاهزاده پارسی خود دل‌بسته است. مهدی طارمی قراردادش در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد؛ اما پورتو نمی‌خواهد ستاره ایرانی توسط کوسه‌ها (مشتریان دست به‌نقد) شکار شود.

به‌همین خاطر مسئولان باشگاه پورتو پیشنهاد رسمی خود برای تمدید قرارداد را به ستاره ایرانی و گل‌زن خود دادند تا با خیال راحت با این بازیکن ایرانی ادامه دهند. طارمی آماری خارق‌العاده در این فصل داشته و به‌همین از سوی باشگاه‌های بزرگ اروپا همچون آرسنال و چلسی زیر نظر قرار گرفته است؛ اما باشگاه پورتو به‌دنبال حفظ ستاره ایرانی خود دست به اقدام رسمی برای تمدید قرارداد وی زده است.

کد خبر 614691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.