سردار فقط به بازی در جام‌جهانی فکر می‌کند +عکس

سردار آزمون مهاجم مصدوم تیم‌ ملی ایران، تمرینات ریکاوری را آغاز کرده است تا برای جام‌جهانی در لیست کارلوس کی‌روش حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند هفته گذشته و در جریان دیدار تیم‌های فوتبال پورتو پرتغال و بایرلورکوزن آلمان در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش لورکوزن، پیش از شروع بازی در حال گرم‌کردن بود تا برای تیمش به میدان برود اما به یک‌باره دچار مصدومیت شد.

پس از این ماجرا و با ابراز نگرانی اهالی فوتبال ایران نسبت به وضعیت سردار، پزشکان تیم ملی با پزشکان باشگاه لورکوزن تماس برقرار کرده است و در جریان روند مصدومیت سردار قرار گرفتند؛ پس از این صحبت‌ها مشخص شد که باشگاه آلمانی حداکثر زمان دوری را برای آزمون در نظر گرفته است و بعد از بررسی‌های صورت گرفته از سوی پزشکان تیم‌ملی، این امیدواری به‌وجود آمد که آزمون به اردوی متصل به اعزام تیم ملی به جام‌جهانی برسد و در این مسابقات نیز به میدان برود.

از همین‌رو سردار آزمون مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران که پس از اینکه در تمرینات بایرلورکوزن دچار مصدومیت شد؛ با هماهنگی انجام شده میان فدراسیون فوتبال و باشگاه لورکوزن زیر نظر کادر فنی و پزشکی تیم‌ملی برنامه‌های ویژه خود را پیش می‌برد و همچنان با میکائیل موریرا برای بازگشت هرچه زودتر به میادین، تمرینات خود را با جدیت ادامه می‌دهد.

سردار فقط به بازی در جام‌جهانی فکر می‌کند +عکس

گفتنی است او تا هفتم آبان‌ماه زیر نظر کادر تیم‌ملی به تمرین خواهد پرداخت و پس از این تاریخ بر اساس توافق قبلی، تمرینات خود را در باشگاه لورکوزن از سر خواهد گرفت تا آماده خدمت به تیم‌ملی در رقابت‌های جام‌جهانی و همچنین بوندس‌لیگا برای بایرلورکوزن شود.

کد خبر 614687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.