جذب نیروها در شهرداری قم باید با هماهنگی شورای شهر باشد

رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: نحوه جذب و گزینش ۵۰ نیروی جدید در شهرداری باید زیر نظر کمیته منابع انسانی شورای اسلامی شهر انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین صابری امروز _سه‌شنبه سوم آبان‌ماه_ در پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به لایحه دریافت مجوز ایجاد ردیف اعتباری با عنوان واگذاری خدمات حفاظت فیزیکی، اظهار کرد: در جلسه کمیسیون ابعاد این لایحه با حضور اعضای حراست مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به کاستی‌ها و بازنشسته شدن تعداد قابل‌توجهی از نیروهای حراست، ادامه داد: با توجه به کاستی‌های موجود بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال برای جذب ۲۸ نیروی جدید در نظر گرفته شده و باید نحوه جذب نیروها به شورای اسلامی شهر ارائه شود در این صورت لایحه به تصویب می‌رسد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به دریافت مجوز کاهش ۵۰ درصدی عوارض پارکینگ برای یکی از اعضای تحت پوشش سازمان بهزیستی، تصریح کرد: با توجه به رأی کمیسیون و مشکلات این فرد می‌توانیم این تخفیف را قائل شویم.

کنگره ملی شهدا پس از ۲۸ سال مجدد در قم برگزار می‌شود

وی گفت: کنگره ملی شهدا پس از ۲۸ سال مجدد در قم برگزار می‌شود و تمام دستگاه‌ها در این کنگره مشارکت خواهند کرد، شهرداری نیز یک میلیارد تومان به این کنگره اختصاص داده و باید بدانیم اجرای باشکوه کنگره آبروی شهر قم است.

صابری با اشاره به دریافت مجوز به‌کارگیری ۵۰ نیروی قرارداد کار معین از طریق برگزاری آزمون چاپ آگهی، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۲۴۰ نفر در قالب ایثارگران جذب شهرداری و تبدیل وضعیت شدند، هنوز ۸۰ نفر باقیمانده که با پیگیری شهرداری مجوز جذب این تعداد از وزارت کشور دریافت شده است.

وی ادامه داد: از تعداد ۸۰ نیروی باقیمانده برای ۵۰ نفر آزمون برگزار شده و ۳۰ نفر نیز بر اساس ضوابط جذب خواهند شد، همچنین چهار میلیارد تومان برای حقوق و مزایای دو ماه این افراد در نظر گرفته شده و مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای برگزاری آزمون پیش‌بینی‌شده است که بخشی از هزینه از داوطلبان دریافت می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: پس از برگزاری آزمون اعلام پذیرش سه برابر ظرفیت، نحوه جذب و گزینش افراد باید زیر نظر کمیته منابع انسانی شورای اسلامی شهر انجام شود و شهرداری با کمیته هماهنگ باشد و بر اساس این دو شرط لایحه به تصویب برسد.

کد خبر 614641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.