ایفای نقش مدیریت شهری در برگزاری کنگره ملی شهدا قابل‌ تقدیر است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: پس از سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) به‌عنوان متولی اصلی برگزاری کنگره شهرداری، مدیریت شهری قم بیشترین سهم و نقش را در برگزاری این کنگره داشته است و باید از این نگاه و توجه تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسگری امروز _سه‌شنبه سوم آبان‌ماه_ در پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدا در قم، اظهار کرد: این کنگره بعد از ۲۸ سال دوباره در قم برگزار شده است و باید تمام دستگاه‌ها در برگزاری آن مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری در سال گذشته ۶۰۰ میلیون تومان به کنگره ملی شهدا کمک کرده است، ادامه داد: امسال نیز شهرداری با کمک یک میلیارد تومانی سهم خود را به عنوان یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های اجرایی شهر در برگزاری باشکوه این کنگره پرداخت می‌کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: پس از سپاه علی بن ابیطالب (ع) به عنوان متولی اصلی برگزاری کنگره شهرداری، مدیریت شهری قم بیشترین سهم و نقش را در برگزاری این کنگره داشته و باید از این نگاه و توجه تقدیر کرد.

وی در خصوص لزوم مشارکت تمام دستگاه‌ها در اجرای کنگره ملی شهدا، خاطرنشان کرد: لازم است تمام دستگاه‌ها برای برگزاری این کنگره مشارکت داشته باشند و تنها به حضور پررنگ سپاه علی بین ابیطالب (ع) و شهرداری اکتفا نشود.

کد خبر 614632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.