ساماندهی دست‌فروشان بوستان دانشجو و تئاتر شهر دغدغه مدیریت شهری

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: ساماندهی دست‌فروشان اطراف بوستان دانشجو و ساختمان تئاتر شهر حائز اهمیت بوده و موضوع اطلاع‌رسانی به دست‌فروشان این محدوده آغاز شده است. شهردار منطقه نیز مسئول اجرای این ساماندهی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _سه‌شنبه سوم آبان‌ماه_ در یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع ساماندهی دست‌فروشان اطراف بوستان دانشجو و ساختمان تئاتر شهر، اظهار کرد: از هفته پیش کار را آغاز کردیم و موضوع اطلاع‌رسانی به دست‌فروشان این محدوده انجام شده است. شهردار منطقه نیز مسئول شده است تا دست‌فروشان این محدوده را ساماندهی کند.

وی با بیان اینکه کار اجرایی این طرح از هفته آینده آغاز خواهد شد، ادامه داد: با توجه به مسائل و آسیب‌های اجتماعی مختلفی از جمله چاقوکشی و قمه‌کشی‌ها که در محدوده بوستان دانشجو و ساختمان تئاتر شهر وجود داشت و با توجه به کارکرد این محدوده، این موضوعات چالش‌ساز شده و از سوی دیگر نیز مطالبه هنرمندان نیز ساماندهی فضای اطراف ساختمان تئاتر شهر و بوستان دانشجو بود، بر همین اساس مقرر شد این ساماندهی انجام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر باید نصب اطلاعیه‌ها و بنرها برای ترک دست‌فروشان از این محدوده آغاز شده باشد و هفته آینده نیز کار اجرایی ساماندهی این محدوده انجام می‌شود تا دیگر شاهد حضور دست‌فروشان در اطراف ساختمان تئاتر شهر و بوستان دانشجو نباشیم.

کد خبر 614596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.