دومینوی تغییرات در شهرداری اصفهان شایعه است

مدیرکل حوزه شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه دومینوی تغییرات در شهرداری این کلان‌شهر شایعه است، گفت: افرادی که شایعه‌پراکنی می‌کنند، آرامش سیستم شهرداری را به هم می‌زنند و در عملکرد کارکنان تأثیرات منفی به جا می‌گذارند.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر دومینوی تغییرات در شهرداری اصفهان مطرح شده که کاملاً بی‌اساس است، اظهار کرد: برخی افراد با در نظر گرفتن بعضی اهداف و به جهت افزایش منافع شخصی خود، شایعاتی در حوزه جابه‌جایی‌ها مطرح می‌کنند که به نظر من باید با این افراد صحبت کرد، زیرا آرامش سیستم شهرداری را به هم می‌زنند و در عملکرد کارکنان تأثیرات منفی به جا می‌گذارند.

وی تصریح کرد: تغییر مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان که به‌تازگی انجام شد، بر اساس بعضی اقتضاهای فردی انجام شد و باید مدیر دیگری جایگزین وی می‌شد، لذا این اقدام به معنای دومینوی تغییر نیست.

مدیرکل حوزه شهردار اصفهان با اشاره به نگاه پرونده‌ای به حل مسائل در شهرداری، گفت: بعضی از مسائل سال‌ها در شهرداری اصفهان بلاتکلیف و لاینحل باقی مانده بود که از جمله آن‌ها می‌توان به اختلاف شهرداری با سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص بعضی زمین‌های وقفی اشاره کرد، از این‌رو جلسات مستمر برای بررسی وضعیت این زمین‌ها و رفع مسائل شرعی آن برگزار و هر کدام جداگانه تعیین تکلیف شد.

وی ادامه داد: بعضی از پرونده‌ها در شهرداری گره خورده و سال‌ها بر زمین مانده است، از این‌رو هر هفته روزهای شنبه پس از جلسه کمیته سلامت اداری، جلساتی با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار می‌شود و به این پرونده‌ها رسیدگی می‌شود، زیرا شهردار اصفهان معتقد است به مسائل مختلف باید در اسرع وقت رسیدگی شود.

سلطان‌آقایی گفت: شهرداری اصفهان بر اساس بودجه سال جاری می‌تواند بیش از ۲,۳۰۰ میلیارد تومان درآمد از طریق فروش اموال کسب و مشکلات مالی خود را رفع کند، اما سیاست‌گذاری مدیریت شهری بر مبنای استفاده از این منابع در پروژه‌های کلان آینده است و در سال جاری میزان بسیار اندکی از ذخیره ملکی شهرداری به فروش رفته است. همچنین پشتوانه ملکی شهرداری مناسب است و مشکلات اعتباری و بودجه‌ای در شهرداری‌های مناطق و مرکزی نداریم.

مدیرکل حوزه شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: از حداکثر ظرفیت قانونی برای افزایش حقوق و مزایای کارمندان شهرداری استفاده کردیم و تاکنون واریز حقوق کارکنان شهرداری به تعویق نیفتاده است.

کد خبر 614580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.