پاسخگو بودن مسئولان ضریب امنیت کشور را افزایش می‌دهد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: لازم است تمام مسئولان در میان شهروندان به‌ویژه دانشجویان حاضر شوند و به دنبال رفع دغدغه‌ طیف‌های مختلف جامعه باشند و مردم را محرم اسرار بدانند و مشکلات و معضلاتی که درون دولت و دستگاه‌ها حاکم است را به طور شفاف به شهروندان بگویند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _سه‌شنبه سوم آبان‌ماه_ در یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در مرور اتفاقات هفته جاری، اظهار کرد: فردا چهارم آبان‌ماه سالروز حرکت عظیم تاریخی حضرت امام (ره) در مقابله با قرارداد ننگین کاپیتولاسیون بود که اوج نگاه استقلال‌مدارنه امام خمینی (ره) و نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌داد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین دغدغه و مسئله جمهوری اسلامی حفظ تمامیت استقلال در تمام ابعاد است و تمام حرکاتی که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون طی شده، نمایانگر این تفکر است، ضمن آنکه جمهوری اسلامی برای حفظ استقلال هر هزینه‌ای را داده و می‌دهد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جمع دانشجویان و ایجاد فضای گفت‌وگوی آزاداندیشانه، گفت: چنین اقداماتی را بسیار مفید و مؤثر می‌دانیم، چرا که حضور مسئولان، پاسخگویی و شفاف‌سازی عملکرد، خود موضوع مهم و حیاتی است و پاسخگو بودن مسئولان می‌تواند ضریب امنیت کشور را افزایش دهد.

وی تصریح کرد: امیدواریم که تمام مسئولان این روش و منش را پیش گرفته و در میان شهروندان به‌ویژه دانشجویان حاضر شوند و به دنبال رفع دغدغه‌های طیف‌های مختلف جامعه باشند، ضمن آنکه مردم را محرم اسرار بدانند و مشکلات و معضلاتی که درون دولت و دستگاه‌ها حاکم است، را به شهروندان شفاف بگویند.

سروری با اشاره به برگزاری جشنواره ایران عزیز، اضافه کرد: این جشنواره که در فضای عمومی در کنار دریاچه خلیج فارس برگزار شد و با استقبال بسیار زیادی از سوی شهروندان مواجه شد و این اقبال عمومی نشان‌دهنده این است که چنین برنامه‌هایی نیاز جامعه تلقی است و باید توسعه یابد.

وی با بیان اینکه جمعیت حاضر در این جشنواره حدود ۳۰۰ هزار نفر بود، گفت: با حضور در این جشنواره استقبال افرادی را دیدم که فعالیت‌شان بر پایه کسب و کار در فضای مجازی بود که به تازگی دچار محدودیت‌ها و اختلالاتی شده بودند که شهرداری برای این افراد فضایی رایگان برای معرفی کسب و کارشان ارائه داده بود تا جبران قسمتی از ضررها و خسارت‌های ناشی از محدودیت‌ها باشد. رضایتمندی صاحبان غرفه و شهروندانی که در این جشنواره حاضر بودند، نشان می‌دهد که شهرداری تهران باید این موضوع و برنامه را در نقاط دیگر پایتخت تکرار کند.

کد خبر 614575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.