هالند پپ‌ گواردیولا را شگفت‌زده کرده است!

مهاجم‌ جوان منچسترسیتی، با فرم عالی و اخلاق کاری فوق‌العاده، باعث تعجب پپ گواردیولا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارلینگ هالند، نه تنها با توانایی فوتبالی‌اش، بلکه با رفتار حرفی‌اش در خارج از زمین در دوران حضورش در منچسترسیتی، پپ گواردیولا را شگفت‌زده کرده است.

هالند از زمان انتقالش به منچسترسیتی در تابستان امسال فوق‌العاده بوده است. تعداد گل‌های او در لیگ برتر در این فصل به ۱۷ و مجموع گل‌های او در تمام رقابت‌ها اکنون به ۲۲ رسیده است.

گواردیولا در صحبت با خبرنگاران گفت: " نمی‌دانستم که او چقدر خوب در فضاهای کوچک در محوطه جریمه حرکت می‌کند، او گل‌های زیادی را در محوطه جریمه می‌زند. هالند برای نزدیک شدن به دروازه هر کاری می‌کند." چنین لحظاتی برای یک مهاجم آسان نیست، جدای از اخلاق کاری، او یکی از اولین کسانی است که خیلی زود به محل تمرین می‌آید، و یکی از آخرین کسانی است که آنجا ترک می‌کند. به عنوان یک حرفه‌ای زندگی می‌کند، چرا که قصد دارد بهتر شود. فصل گذشته او در چندین مقطع‌، دچار مصدومیت شد، اما امسال به لطف پزشکان ما، او می‌تواند هر سه روز یک بار بازی کند که این، نکته بسیار مهمی است."

گواردیولا از کار هالند در خارج از زمین تمجید می‌کند. او یک روال دیوانه وار دارد که شامل خوردن غذا و بیش از ۶ هزار کالری در روز است و موادی مانند جگر جز منظم رژیم غذایی او هستند.

این مهاجم این هفته به زمین باشگاه سابقش باز می‌گردد و در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند قرار می‌گیرد. او امیدوار است به پنج گل خود در این رقابت‌ها اضافه کند و به سیتی کمک کند تا به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد.

کد خبر 614574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.