برنامه‌ریزان فرهنگی از بهانه‌تراشی دوری کنند

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای ششم شهر تهران گفت: برنامه‌ریزان فرهنگی باید همت و از بهانه‌تراشی‌ها عبور کنند تا بتوانیم برنامه‌های فرهنگی زیادی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد علوی امروز _سه‌شنبه سوم آبان‌ماه_ در یکصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه اقوام ایرانی در غرب تهران نشان داد که می‌توان برنامه‌های مختلف فرهنگی را در مکان و شرایط مختلف با کمترین آسیب برگزار کرد، اظهار کرد: برنامه‌ریزان فرهنگی باید همت و از بهانه‌تراشی‌ها عبور کنند تا بتوانیم برنامه‌های فرهنگی زیادی داشته باشیم.

وی ادامه داد: یک سال است که پیگیر لایحه شهرداری برای ایجاد سازمان گردشگری هستیم، این مسئله روی زمین مانده است و به دلیل مسائل داخلی که بین معاونت‌های شهرداری وجود دارد، هنوز برای راه‌اندازی این سازمان تصمیم‌گیری نشده است که باید این مهم تعیین تکلیف شود.

همچنین پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران در این جلسه با اشاره به عقب‌ماندگی شهرداری در تعیین تکلیف ایجاد سازمان گردشگری، اظهار کرد: از شهرداری می‌خواهیم که گزارشی در این خصوص در صحن شورای اسلامی شهر ارائه کند.

کد خبر 614548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.