فعالیت‌های شهرداری بدون کار کارشناسی انجام نمی‌شود/توزیع عادلانه خدمات در شهر

شهردار زرند گفت: تلاش داریم در اجرای پروژه‌های عمرانی، نهایت دقت را داشته باشیم و این اقدامات را به صورت متوازن در سطح شهر انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاءالدینی امروز _سه‌شنبه سوم آبان‌ماه_ در دیدار با شهروندان ساکن منطقه پوریای ولی و تختی شهر زرند، اظهار کرد: اگر شعار «شهر ما، خانه ما» به خوبی اجرا شود، بسیاری از مشکلات شهر برطرف می‌شود.

وی افزود: مدیریت جدید شهرداری زرند فعالیت‌های خوبی را در سطح شهر آغاز کرده است، اما هنوز بیشترین زمان صرف رسیدگی به پرونده مشکلات شهروندان در سال‌های گذشته می‌شود.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: تاکید ما همواره بر این است که با سلامت کاری در خدمت شهروندان باشیم، چراکه اعتقاد داریم شهرداری بدون شهروندان معنا و مفهوم خاصی ندارد.

ضیاءالدینی با بیان اینکه هدف از برگزاری این نشست‌ها و دیدار با شهروندان در محلات مختلف شناسایی و بررسی مشکلات محله‌های سطح شهر است، تصریح کرد: شهرداری و اعضای شورای شهر پاسخگوی شهروندان هستند تا مشکلات شهر رفع شود.

وی با بیان اینکه در شهرداری زرند هیچ فعالیتی بدون کار کارشناسی انجام نمی‌شود، تاکید کرد: نخستین اولویت شهرداری شهرسازی است، زیرا اگر در فعالیت‌های تعریف شده شهرداری دقت لازم وجود نداشته باشد، قطعاً شهروندان با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌شوند.

شهردار زرند ادامه داد: هر منطقه از شهر مشکلات مخصوص به خود را دارد؛ تلاش داریم در اجرای پروژه‌های عمرانی نهایت دقت را داشته باشیم و این اقدامات را به صورت متوازن در سطح شهر انجام دهیم.

ضیاءالدینی اصلاح روشنایی بخشی از بلوار تختی، بهسازی و ساماندهی بوستان حاشیه این بلوار، روکش آسفالت، تعویض جداول و فرش‌موزاییک بخشی از پیاده‌روهای بلوار را از اقدامات شهرداری عنوان کرد و گفت: زیباسازی و پاک‌سازی معابر و کوچه‌های این دو منطقه با همکاری شهروندان اجرا می‌شود.

رفع مشکلات شهروندان؛ دغدغه شورای ششم

در ادامه رضا یزدان‌پناه، عضو شورای اسلامی شهر زرند با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی شورای دوره ششم رفع مشکلات شهروندان است، گفت: وظایف شورای اسلامی شهر در گام نخست انتخاب شهرداری با صلاحیت برای اجرای وظایف، ارائه خدمت به شهروندان و سامان دادن امور شهری است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امید را در دل شهروندان زرند زنده می‌کنیم و در پیشبرد اهداف خود به مشارکت شهروندان نیاز داریم؛ چنانچه شهروندان از خدمات شهرداری ناامید و نسبت به آن بی‌اعتماد شوند در هیچ یک از فعالیت‌های شهری مشارکت نخواهند داشت.

کد خبر 614544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.