رونالدو در یک‌قدمی بازگشت به ایتالیا!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _سه شنبه سوم آبان‌ماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* کریستیانو رونالدو، پس از اینکه توسط تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری مورد بی‌اعتنایی قرار گرفت، می‌خواهد با پیوستن به ناپولی، به ایتالیا بازگردد.

* تنیبه کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد همچنان ادامه خواهد داشت و برای دیدار پنجشنبه با شریف تیراسپول هم غایب خواهد بود، مگر اینکه او اظهار پشیمانی و موافقت کند که قوانین اریک تن هاخ را در تمرینات رعایت کند.

* طبق گزارش‌ها، آرسنال برای جذب سرگئی میلینکوویچ-ساویچ، ستاره لاتزیو، "مایل به انجام هر کاری" است، از جمله اضافه کردن آلبرت سامبی لوکونگا به قرارداد و پرداخت با ۵۲.۵ میلیون پوند نقد.

میل:

* پس از درخشش در تاتنهام در چند فصل اخیر، حالا رئال مادرید به هیونگ مین سون کره‌ای، علاقه‌مند است.

* منچستریونایتد استعداد یاب هایی را برای تماشای بازی جرمی فریمپونگ، مدافع با ارزش بایرلورکوزن به آلمان فرستاده است.

* ادوین فن درسار، مدیر اجرایی آژاکس شایعات مبنی بر بازگشت او به منچستریونایتد به عنوان مدیر فوتبال این باشگاه را رد کرد.

* مدیران پاری سن ژرمن نگرانی‌های جدی در مورد "فاش شدن" بندهای قرارداد سنگین کیلیان امباپه توسط رسانه‌ها دارند

* پس از اینکه استعدادیاب‌ها تحت تأثیر بازی درخشان او مقابل رم در سری آ قرار گرفتند، گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی به دنبال ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی است.

* حکیم زیچ ممکن است به فکر جدایی از چلسی باشد زیرا طبق گزارش‌ها، باشگاه در حال بررسی استفاده از او در یک قرارداد معاوضه برای جذب آدرین رابیو، هافبک یوونتوس است.

* سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی و مدافع تیم ملی اسپانیا، برنامه فعلی فوتبالیست‌ها را "دیوانه‌وار" توصیف کرده است، زیرا بازی باشگاه‌ها قبل از شروع جام جهانی، فشرده‌تر می‌شوند.

میرر:

* سه مهاجمی که گفته می‌شود در لیست خرید اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد قرار دارند، جاناتان دیوید از لیل، پاتریک شیک، ستاره بایر لورکوزن و موسی دمبله ستاره لئون هستند.

اکسپرس:

* آرسنال برای جذب لئاندرو تروسارد با چلسی رقابت خواهد کرد، این درحالی است که رقابت برای ستاره برایتون داغ شده است.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که چلسی در حال بررسی خروج گابریل اسلونینا به صورت قرضی در ماه ژانویه است تا بتواند خرید تابستانی انجام دهد.

تایمز:

* اریک تن هاخ امیدوار است که در روز امروز، با کریستیانو رونالدو صحبت کند تا مشکلات را فراموش کنند.

گاردین:

* روبن لوفتوس چیک از اینکه در نهایت آمادگی کافی برای تبدیل شدن به یک بازیکن ثابت برای چلسی را داشته است، احساس آرامش کرده است و اعتراف کرده است که اگر برای جام جهانی قطر دیرتر وارد تیم ملی انگلیس شود، برای ارزش را بالا خواهد برد.

کد خبر 614543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.