رونق شهر با راه‌اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین

شهردار زرند گفت: راه‌اندازی مرکز جدید معاینه فنی موجب کاهش تردد خودروهای سنگین به مرکز استان و رونق هرچه بیشتر شهر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاءالدینی امروز _سه‌شنبه سوم آبان‌ماه_ در بازدید از مرکز معاینه فنی خودروهای دیزلی ضمن بررسی نحوه انجام کار و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان، اظهار کرد: راه‌اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین، یک ضرورت برای شهر صنعتی زرند است.

وی افزود: وجود نقص فنی در خودروها به ویژه ناوگان سنگین از مهمترین دلایل اصلی تصادفات جاده‌ای است.

شهردار زرند با بیان اینکه وجود این مرکز موجب کاهش تردد خودروهای سنگین به مرکز استان می‌شود، خاطرنشان کرد: شهرداری آمادگی دارد در زمینه‌های مختلف با مرکز معاینه فنی همکاری کند.

راه‌اندازی مرکز معاینه فنی خودروهای دیزلی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال

در ادامه ایمان سلطانی، مسئول مرکز معاینه فنی زرند ضمن قدردانی از توجه شهردار به این مرکز، تصریح کرد: ازآنجاکه این مرکز نزدیک‌ترین مرکز معاینه فنی سنگین در مرکز استان کرمان است، بیشتر رانندگان وسایل نقلیه سنگین باری و مسافرانی که در این محدوده تردد داشتند، مجبور بودند مسافت طولانی را برای دریافت معاینه فنی طی کنند، راه‌اندازی این مرکز می‌تواند کمک مؤثری به کاهش هزینه‌ها و رونق بیشتر شهر کند.

وی ادامه داد: این مرکز در زمینی با زیربنای یک هزار مترمربع و با یک خط فعال روزانه، آماده ارائه خدمات به شهروندان و دارندگان وسایل نقلیه سنگین است.

مسئول مرکز معاینه فنی زرند هزینه راه‌اندازی این مرکز را بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این مرکز سلامت فنی خودروها از نظر آلاینده‌ها، فرسودگی‌، وضعیت ترمز و لاستیک‌ها، چرخ‌ها و فرمان و به طور کلی بازدیدهای ظاهری و تست‌های مکانیزه انجام می‌شود تا رانندگان وسایل نقلیه با ایمنی کامل در جاده‌ها تردد کنند.

کد خبر 614523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.