ملی‌پوشان تکواندوی ایران آماده رقابت‌های قهرمانی‌ جهان

رقابت‌های انتخابی تیم‌ ملی تکواندو در گروه زنان و مردان به پایان رسید و هشت‌ نفر برتر هر وزن برای حضور در مسابقات جهانی مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی تکواندوی زنان و مردان با قضاوت داوران رسمی فدراسیون و با نظارت اعضای کمیته فنی، در حضور مربیان تیم‌ملی برگزار شد؛ در نهایت ۱۶ ملی‌پوش برای این رقابت‌ها برگزیده شدند.

در پایان این مسابقات در بخش زنان و با نظر مینو مداح سرمربی تیم‌ملی و همکاران وی، هشت نفر برگزیده جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان مشخص شد اما با صلاح‌دید کادر فنی این امکان وجود دارد که در برخی اوزان، اعزام به این رقابت‌ها انجام نشود.

اسامی نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی جهان به‌شرح ذیل است:

وزن ۴۶- کیلوگرم: مهلا مومن‌زاده
وزن ۴۹- کیلوگرم: غزل سلطانی
وزن ۵۳- کیلوگرم: ناهید کیانی
وزن ۵۷- کیلوگرم: نرگس میرنوراللهی
وزن ۶۲- کیلوگرم: کوثر اساسه
وزن ۶۷- کیلوگرم: زینب اسماعیلی
وزن ۷۳- کیلوگرم: زهرا پوراسماعیل
وزن ۷۳+ کیلوگرم: اکرم خدابنده

گفتنی است هدایت تیم‌ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ ندا زارع و مهروز ساعی به‌عنوان مربی وی را همراهی می‌کنند.

در بخش مردان نیز مهدی حاج‌موسایی در وزن ۵۴- کیلوگرم، حسین لطفی در وزن ۵۸- کیلوگرم، متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم، رضا کلهر در وزن ۶۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۷۴- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم، ابوالفضل عباسی در وزن ۸۷- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۷+ کیلوگرم ترکیب تیم‌ملی تکواندو کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان را تشکیل می‌دهند.

هدایت تیم ملی در این دوره از مسابقات برعهده بیژن مقانلو به‌عنوان سرمربی است. مسعود حجی‌زواره و نعیما خواجوی هم به‌عنوان مربی در کادر فنی حضور دارند؛ دکتر محمد نصر نیز فیزیوتراپ تیم ملی است.

به گزارش ایمنا، بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان، بیست‌ودوم تا بیست‌ونهم آبان‌ماه به میزبانی مکزیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 614519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.