ضرورت اجرای طرح پلیس ساختمان در خرم‌آباد

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد گفت: بومی‌سازی طرح پلیس ساختمان موجب به حداقل رسیدن مشکلات مربوط به حوزه ساخت‌وساز در شهر می‌شود.

مسعود جایدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای طرح پلیس ساختمان توسط بخش خصوصی جهت نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز با الگوگیری از کلان‌شهرهایی همچون مشهد می‌تواند معضل ساخت‌وسازهای غیرقانونی را تا حد زیادی بهبود ببخشد.

وی افزود: کلان‌شهر مشهد سال‌ها است که طرح پلیس ساختمان را اجرا می‌کند و با بومی‌سازی این طرح در شهر خرم‌آباد مشکلات مربوط به حوزه ساخت‌وساز به حداقل می‌رسد.

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: برون‌سپاری طرح پلیس ساختمان موجب می‌شود ساخت‌وسازهای غیرمجاز توسط بخش خصوصی ظرف مدت یک هفته حل شود، اجرای مطلوب این طرح با الکترونیکی شدن فرآیندها امکانپذیر است.

جایدری با اشاره به کمبود مأمور بازدید در شهرداری، تاکید کرد: شهر خرم‌آباد محدودیت‌هایی دارد و نباید شهرداری آن را با ۹۰۰ نیروی شهرداری اراک و ۱۲ هزار نیروی فعال در شهرداری تبریز مقایسه کنیم.

وی به صدور پروانه ساختمانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اشاره کرد و گفت: صدور پروانه یک مشکل فراگیر است، مسائل زیادی در حوزه ضوابط و کاربری وجود دارد و چندین دستگاه در این امر دخیل هستند؛ چنان‌چه برون‌سپاری این طرح ظرف مدت یک سال انجام شود، این مشکلات به حداقل می‌رسد.

معاون توسعه و منابع انسانی شهرداری خرم‌آباد گفت: بومی‌سازی طرح پلیس ساختمان موجب به حداقل رسیدن مشکلات مربوط به حوزه ساخت‌وساز در شهر می‌شود.

کد خبر 614511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.