سجادی، طلسم زمین تهرانسر را شکست/تعطیلی ۲هفته‌ای تمرینات پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس بالاخره موفق شد با همکاری وزیر ورزش‌ و جوانان مجوز تمرین در زمین تهرانسر را دریافت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس بعد از مدت‌ها رایزنی با مجموعه ورزشی تهرانسر، دیروز _یکشنبه یکم آبان‌ماه_ توانست تمرینات خود را در این زمین انجام دهد. باتوجه به اعتراض‌های مکرر یحیی گل‌محمدی به وضعیت زمین تمرین تیمش در ورزشگاه کاظمی، مسئولان باشگاه پرسپولیس بیش از یک‌ماه درگیر اجاره این زمین بودند اما یکی دو مسئول نفتی مخالف جدی این مسئله بوده و درنهایت هم مانع شدند.

بالاخره اما شکسته‌شدن طلسم زمین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس جالب است. رضا درویش، مدیرعامل قرمزپوشان پایتخت وقتی می‌بیند چاره‌ای برای برطرف‌کردن این مشکل ندارد از وزیر ورزش و جوانان برای اجاره زمین تهرانسر کمک می‌گیرد. وزیر نیز پس از تماس با وزیر نفت مقدمات حضور سرخ‌پوشان را در این مجموعه ورزشی فراهم می‌کند.

باشگاه پرسپولیس فعلاً برای ۱۰ روز این زمین را اجاره کرده است؛ قرار است با نظر نهایی یحیی گل‌محمدی و بعد از تعطیلاتی که سرخ‌پوشان در پایان هفته لیگ یازدهم خواهند داشت، باشگاه پرسپولیس مدت اجاره زمین چمن تهرانسر را مشخص کند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز پنج‌شنبه به‌مصاف مس کرمان می‌رود و یحیی گل‌محمدی تمرینات این تیم را مدتی تعطیل خواهد کرد. ظاهراً کادر فنی این تیم تصمیم گرفته تمرینات سرخ‌پوشان بین ۱۲ تا ۱۴ روز تعطیل شود تا بازیکنان این تیم به استراحت بپردازند. به این ترتیب بازیکنان غیر ملی‌پوش پرسپولیس فرصتی مناسب برای استراحت در تعطیلات خواهند داشت.

کد خبر 614469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.