۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
قابلیت جدید واتس‌اپ چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که امکان ایجاد نظرسنجی در چت‌های خصوصی به واتس‌اپ اضافه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌روزرسانی آزمایشی جدید واتس‌اپ با شماره نسخه ۲.۲۲.۲۳.۱۲ در فروشگاه پلی‌استور در دسترس کاربران قرار گرفت. مهم‌ترین قابلیت اضافه شده به این نسخه امکان ایجاد نظرسنجی است. اکنون این ویژگی نه تنها در گروه‌ها، بلکه در چت‌های دو نفره و خصوصی نیز ارائه شده است. این ویژگی جدید به افراد اجازه می‌دهد حتی در چت‌های خصوصی دونفره نیز نظرسنجی ایجاد کنند.

با توجه به ویژگی جدید ارائه شده در بعضی مواقع گزینه‌های مختلفی دارید که می‌خواهید آن‌ها را به همراه یک سوال برای شخص مورد نظر مطرح کنید. مانند نظرسنجی‌های گروهی، امکان ایجاد نظرسنجی با ۱۲ گزینه در چت‌های خصوصی واتس‌اپ در دسترس کاربران است. نظرسنجی‌ها در چت‌های خصوصی و همچنین در گروه‌ها رمزنگاری شده‌اند، بنابراین هیچ‌کس نمی‌تواند محتوای آن‌ها را مشاهده کند.

درحال‌حاضر امکان ایجاد نظرسنجی در چت‌های خصوصی واتس‌اپ فقط در دسترسی کاربرانی قرار دارد که نسخه آزمایشی این پیام‌رسان را از طریق فروشگاه گوگل‌پلی دانلود و نصب کرده‌اند، همچنین تاریخ دقیقی برای انتشار عمومی این ویژگی اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود طی روزهای آینده در اختیار تعداد بیشتری از کاربران قرار بگیرد.

کد خبر 614464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.