مهاجم گلزن ناپولی در لیست خرید چلسی

باشگاه لندنی مایل است تا ستاره درخشان و اهل نیجریه باشگاه ناپولی را به خدمت بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، ویکتور اوسیمن، ستاره تیم ناپولی که در دیدار شب گذشته تیمش برابر رم نیز حضور داشت و توانست به پیروزی یک بر صفر برابر شاگردان مورینیو دست پیدا کند، مورد توجه سران باشگاه چلسی قرار گرفته است.

مهاجم ۲۳ ساله و نیجریه‌ای باشگاه ناپولی از زمان پیوستنش به این تیم مورد توجه باشگاه‌های مطرح اروپایی بوده است. اوسیمن با درخشش‌های بسیار توانست خودش را به عنوان یکی از اعضای کلیدی تیم لوچیانو اسپالتی مطرح کند.

ناپولی در این فصل از رقابت‌های فوتبال باشگاهی در اروپا نمایش‌های بسیار درخشانی داشته و بارها ثابت کرده است که مهاجم کاربلدی است. او در دیدار برابر جالوروسی نیز تفاوت ایجاد کرد و در دقیقه ۸۰ یک گل جذاب به ثمر رساند و باعث کسب سه امتیاز مسابقه برای ناپولی شد.

با وجود مصدومیت اخیر از ناحیه ران، اوسیمن در این فصل عملکرد خوبی داشته و در هفت بازی سری آ چهار گل به ثمر رسانده است تا یکی از ارکان اصلی موفقیت تیم اسپالتی شود.

علی رغم علاقه باشگاه چلسی به مهاجم ناپولی، بعید است که باشگاه ایتالیایی تمایلی به فروش وی داشته باشد. دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی پیش از برچسب صد میلیون یورویی بر روی بازیکنش زده بود و باید دید آیا چلسی مایل است چنین مبلغی پرداخت کند یا خیر. اگرچه تاد بولی، مالک باشگاه لندنی پیش از این ثابت کرده است که ترسی از پرداخت هزینه‌های سنگین برای جذب بازیکنان ندارد، اما خرید اوسیمن شاید در اولویت‌های چلسی نباشد.

منچستریونایتد و نیوکاسل دو باشگاه دیگری هستند که در تابستان به جذب مهاجم نیجریه‌ای علاقه داشتند، با این حال هیچ مذاکره پیشرفته ای صورت نگرفت و ناپولی در حال حاضر تمرکز خود را بر روی اولین قهرمانی در سری آ پس از سه دهه گذاشته است و نمی‌خواهد ترکیب استثنایی بازیکنان خود در این فصل را به سادگی از دست بدهد.

کد خبر 614417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.