پیام روبن به ریبری پس از خداحافظی از فوتبال

ستاره فرانسوی سابق بایرن مونیخ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و هم تیمی هلندی سابقش، پیامی برای وی ارسال کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، آرین روبن پس از بازنشستگی فرانک ریبری، اسطوره فرانسوی از دنیای فوتبال، با ارسال پیامی به هم تیمی سابق خود ادای احترام کرد.

فرانک ریبری و آرین روبن دو بازیکن سابق بایرن مونیخ هستند، اما ستاره فرانسوی به تازگی از جهان فوتبال کناره‌گیری کرد. ریبری در سن ۳۹ سالگی اعلام بازنشستگی کرد و خداحافظی احساسی داشت. او که سال‌ها در بایرن مونیخ در کنار آرین روبن درخشید، تا یک قدمی کسب توپ طلا پیش رفت و همواره محبوب هم تیمی‌هایش بود. صورت زخمی وی نماد مهمی در باشگاه بایرن محسوب می‌شد و بسیاری از هواداران او را با استایل خاص و سبک بازی تماشایی به یاد می‌آورند.

آرین روبن، هم تیمی سابق ریبری در بایرن مونیخ در پیامی به او نوشت: بابت همه چیز از تو متشکرم دوست من! بودن در کنارت چه درون و چه خارج از زمین لذت بخش بود! تو می‌توانی واقعاً به همه چیزهایی که به دست آورده‌ای افتخار کنی! برای من افتخاری بوده و خواهد بود که بخشی از زوج روبی (ریبری و روبن) باشم. اکنون از سپری کردن زمان با خانواده خودت لذت ببر و به زودی می‌بینمت.

ریبری ۱۸ عنوان قهرمانی را در ۱۲ سال در بایرن به دست آورد و مانند روبن، به یک اسطوره بزرگ تبدیل شد. این ستاره فرانسوی در سال ۲۰۱۳ توانست عنوان برترین بازیکن سال اروپا را از آن خود کند. وی در طی سال‌هایش در مونیخ ۴۲۵ بازی برای غول باواریایی انجام داد و ۱۲۴ گل به ثمر رساند.

ریبری در ۲۷۳ بازی بوندسلیگا ۹۲ پاس گل داد که بیشترین تعداد پاس گل از زمان شروع جمع‌آوری اطلاعات در سال ۲۰۰۴-۲۰۰۵ به حساب می‌آید. این بازیکن فرانسوی قرار است به تیم سالرنیتانا در سری آ در ادامه مسیر کمک کند اما دیگر بازیکن این باشگاه نخواهد بود.

کد خبر 614408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.