احداث یک دیوان عدالت پیشرفته در لندن

لندن، پایتخت انگلستان، به‌زودی میزبان یک دیوان عدالت با تکنولوژی پیشرفته خواهد بود که قرار است با هدف کاهش جرائم اقتصادی و حملات سایبری احداث شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دیوان عدالت جدید لندن نه‌تنها به افزایش امنیت مالی و اینترنتی شهر کمک خواهد کرد، بلکه در افزایش شهرت پایتخت بریتانیا در سراسر جهان به عنوان شهری با بیشترین امنیت تجارت جهت جذب سرمایه‌گذاران سهیم خواهد بود. در این دیوان، قرار است از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای حل چالش‌های پیش روی مأموران امنیتی در قرن بیست‌ویکم بهره گرفته شود و در نهایت، امکان ارتکاب جرم‌های مختلف به ویژه در زمینه اقتصاد و اینترنت به حداقل برسد. دیوان عدالت هوشمند لندن فضایی به مساحت ۴۷ هزار و ۷۸۵ متر مربع را در بر خواهد گرفت تا میزبان تمام امکانات و ابزارهای لازم برای شناسایی و مبارزه با کلاهبرداری‌های اقتصادی و اینترنتی باشد.

فناوری‌های پیشرفته

دیوان عدالت لندن که Salisbury Square نام خواهد داشت، میزبان دادگاه‌های حقوقی شهر لندن و همچنین مقرهای پلیس پایتخت انگلستان خواهد بود و در احداث آن‌ها از پیشرفته‌ترین فناوری‌های دنیا بهره گرفته خواهد شد. طراحی دیوان عدالت لندن را معماران شرکت اریک پری به عهده گرفته‌اند و متعهد شده‌اند تا پایان سال ۲۰۲۶ ساخت‌وساز آن را به پایان برسانند. سازه‌های این مرکز از طول عمری ۱۲۵ ساله برخوردار خواهد بود که این مقدار بیش از دوبرابر استاندارد توسعه تجاری در انگلستان است. پایداری در رأس اهداف احداث سازه‌ها قرار خواهد گرفت که در این راستا، بیش از ۹۹ درصد مواد به کار برده شده در آن را مصالح حاصل از بازیافت ساختمان‌های قبلی تشکیل خواهد داد.

احداث یک دیوان عدالت پیشرفته در لندن

دیوان عدالت پایتخت لندن میزبان ۱۸ دادگاه خواهد بود که در میان آن‌ها دادگاه‌های محکمه، مدنی و ریاست دادگاه از یک مرکز برای تسهیلات خود بهره خواهد گرفت. کارکنان دادگاه‌های جدید از فناوری‌های پیشرفته و روش‌های مدرن برای رسیدگی به پرونده‌های مربوط به جرایم اقتصادی بهره خواهند گرفت که این کار سرعت شناسایی و مبارزه با هر گونه کلاهبرداری را به طور قابل‌توجهی افزایش خواهد داد.

علاوه بر این، دو هزار و ۵۰۰ شغل جدید در دیوان عدالت لندن ایجاد خواهد بود که ۴۰۰ مورد از آن‌ها کاملاً جدید خواهد بود و به تولید سالانه ۵۱ میلیون پوند سود برای شهر منجر خواهد شد.

در حال حاضر، کلاهبرداری رایج‌ترین جرم در بریتانیا به شمار می‌رود که همه ساله میلیاردها دلار هزینه برای کشور در پی دارد و به مشکلات مالی بسیاری برای صاحبان کسب‌وکار منجر می‌شود. بدون شک، ایجاد دیوان عدالت لندن در افزایش حس امنیت شهر میان سرمایه‌گذاران سراسر جهان نقش مهمی ایفا خواهد کرد و آن‌ها را به راه‌اندازی تجارت خود در پایتخت بریتانیا سوق خواهد داد.

کد خبر 614381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.